* Cele mai dureroase lacrimi sunt cele care nu fac nici un zgomot atunci cand cad.

*****

Nu mai trec pe aici. Mi-e dor uneori de lucrul asta, ca de celelalte lucruri care odata, demult, faceau sens si nu scormoneau la sange sangele. Viata nu are buton de pauza. Nothing really does. Nu conteaza daca te rupi cand (te) pierzi, daca inca arati ca si cum ai fi om; pe dinuntru, insa, ti-ai dat foc de mult, a ramas cenusa si cate un jaratec care mai palpaie uneori ca sa nu uiti.

Nu stiu daca am plecat vreodata la fel cum nu stiu daca ma intorc. E ca intr-un cantec abstract, cu versuri albe care fac rima si sens in putine urechi.

*****

Se spune ca fetele mari nu plang – ele stau drepte si zambesc chiar si atunci cand le curge sange din suflet si merg inainte calcandu-si singure pe ramasite. Asa cica se nasc luptatorii si martirii. Am citit atat de multe povesti, dar cele pe care nu le-am uitat mi s-au scris in carne vie.

In the end, poti doar sa speri ca n-o sa mori cat inca traiesti….

1 Response so far »

  1. 1

    Individ Dubios said,

    Scuze preafrumoasa domnita, am trecut putin pe aici ca sa mai ud florile, ca parca e pacat de ele sa se ofileasca in mijlocul verii. Gata, nu va mai retin, am plecat, o sa mai vin la toamna sa culeg strugurii. 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

