Ineptii google-istice

A trecut ceva timp de ultima data cand am listat aici termenii dupa care ma mai gasesc unii, altii, pe net. Desigur, termenii de cautare normali, gen numele meu, nu o sa ii mentionez, ca nu e fun. Here goes, la creme de la creme, cu “sfaturile” de rigoare:

  • statusuri de lasitate – da, frate
  • da-i cu praf de mers – asta as ura si eu celor care ajung pe blogul meu dupa cautarile astea, dar na, cine sunt eu sa ma cert cu stapanul Gugal?
  • tube sex gonflabil – ma depaseste
  • daca imi spuneai de la inceput ca-i frac – stim cu totii de unde e versul asta :)))
  • filme cu femei care sunt maritate se fut – nu coco, ti-am mai spus ca n-o s-o gasesti pe nevasta-ta la mine pe blog, ce naiba?
  • cum recunosti o geanta furla – n-ai nici o sansa la faza asta daca intrebi chestia asta pe google
  • cu sa te porti cu un om nebun varianta u – aici as putea sa te ajut, dar… secretul din gradina costa 😉
  • mi se inroseste nasul – I feel you, si mie :))
  • dai din cur ca o negresa – merci, stiu, it’s a gift, dar totusi…
  • fut pitipoance – e trist, dar na, fiecare dupa posibilitati
  • cum.o.cheama pe ioana de la masaj erotic – habar n-am, da’ nu-s eu, crede-ma
  • sex tub cu gonflabile – castiga teren chestia asta, jur
  • sunt un gandacel – stiam eu ca intr-o zi o sa imi dau pumni in cap pentru ca am ales numele asta pentru blog. Ce face un moment de proasta inspiratie…
  • jocuri pt copii dddde 5 ani – ce tare, inca unul care se balbaie in scris :))
  • tot singura…saraca mama !  – asa crezi tu….
  • pizde tinere epilate – urat, frate! o data ca vorbesti urat pe google, apoi ca faci discriminare…
  • poseta plic imitatie leopard – n-ati inteles inca, fratilor, ca trendul asta nu-l gasiti la mine pe tarla?
  • cum ne comportam cu soacra – condoleante!
dai cu praf de mers 3
feeling the good vibrations i chose them 2
statusuri lasitate 2
maria popistasu 2
ioana h blog 2
“tot singura saraca mama” 2
tube sex gonflabil 2
reclama pronto 2
copii de aruncat 2
ioana h 1
mishistuff 1
cuvinte de lasitate 1
daca imi spuneai de la inceput ca-i frac 1
filme cu femei care sunt maritate se fut 1
ioana lines 1
cum recunosti o geanta furla 1
ioana_arh@yahoo.com 1
cu sa te porti cu un om nebun varianta u 1
elsa exarhu 1
it’s hard to be a woman pepsi 1
mi se inroseste nasul 1
fut pitipoance 1
uidance through the moments i feel on my 1
animal police romania 1
cum.o.cheama pe ioana de la masaj erotic 1
datura drog 1
gandacel 1
sex tub cu gonflabile 1
ioana hurjui 1
finding my way, pearls of wisdom, rubbin 1
sunt un gandacel 1
jocuri pt copii dddde 5 ani 1
like carnival is over 1
gandacel blog 1
muscatul obrajilor 1
listening listening to all that you say 1
reclame pronto tot singura saraca mama 1
tot singura…saraca mama ! 1
ryu murakami copii de aruncat 1
mitocanie urbana 1
margareto intoarce-te . 1
reclama pronto tot singura saraca mama 1
pizde tinere epilate 1
poseta plic imitatie leopard 1
cum ne comportam cu soacra
Leave a Reply

