In liniste

mi-am gasit doar uneori linistea. Ce ciudat imi suna acum, ca am vazut cuvintele astea scrise…  Noi, oamenii astia turmentati, vesnic nelinistiti, cerem liniste de mii de ori pe zi. Dar nu stim ce sa facem cu ea, pe cuvant.  Si ajungem sa tragem dupa noi  intotdeauna alte suflete, cumva.

Si ce universali suntem, cat de “acolo” suntem, cat de previzibili suntem in toate starile alea ale noastre, de fiecare data.  Oamenii care au liniste nici macar nu se gandesc la ea, stiu ca o au, fiinta lor nu e insetata dupa asa ceva, linistea aia ii echilibreaza instinctiv, primar.

Si daca ati sti in ce fel de momente si in ce fel de locuri m-am simtit, macar pentru cateva clipe, linistita… m-ati renega si mi-ati spune ca o camasa alba cu maneci lungi ar fi poate the most fashionable thing for me to wear from now on…

Eu…da, am o problema cu toata treaba asta, e ca un vis recurent, ma obsedeaza…

Radiohead – Nude

2 Responses so far »

  1. 1

    Somebody said,

    Neeeeebuno! La Balaceanca cu tine, acum! :)))


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

