.

Toti suntem in felul nostru creaturi nebune si neintelese. Eu una cred insa ca am o predispozitie mai mare la nebunie fata de restul oamenilor. Genetic, nici mama nici tata nu-s asa, deci cred ca mostenesc vreo ruda mai indepartata de care nu vrea nimeni sa-mi spuna pentru ca o fi fost spitalizata or something 🙂

Dar in marea mea nebunie, totul are sens de fiecare data. E nevoie de foarte putin ca sa declansezi butonul gresit si sa vezi cum face poc nebuna. E nevoie de mult, dupa ce ai apasat butonul ala rosu de care te invata la scoala ca nu e bine sa-l apesi, ca sa imblanzesti fiara. Mostly, chestia asta nu prea se intampla cu prietenii, cat cu aia de-s din acelasi sange cu al meu sau cu nefericitul care are “norocul” sa ma aiba. Uneori ii compatimesc pe astia. Alteori nu, ca si-o cauta aiurea 😀

In unele ocazii, socant, e nevoie de foarte putin ca sa ma calmez sau se poate ca ceva sa ma dezarmeze complet. Inafara de ocaziile astea, daca ti-ai cautat-o nu mai scapi, ca pe orice parte m-ai lua, tot nu-i bine.

Aia care au avut episoade nevrotice cu mine stiu cum sa ma faca pasnica. Ceilalti se sperie mai intotdeauna si se socheaza cand, dupa 20 de minute, io m-am calmat si am chef de caterinci. Sufar de personalitate multipla, da, se poate ;;)

Voua ce va declanseaza butonul ala rosu?

Leave a Reply

