Piticii mei

s-au facut mari, de prea multa vreme…

– imi rod unghiile cand sunt agitata.

– imi smulg toata folia de la pachetele de tigari.

– fumez tigara dupa tigara cand astept.

– imi scrasnesc dintii cand sunt nervoasa.

– caut un colt din perna care miroase a EL cand EL nu e.

– vars restul de cola din cana doar pentru a pune mai multa cola.

– rad cand am o cadere nervoasa.

– nu stiu sa am rabdare. e cel mai mare chin pentru mine sa astept ceva.

– ma fatai mult cand dorm si am vesnic picioarele pline de vanatai.

– vorbesc in somn. plang in somn. tip in somn.

– imi chinui pisica atunci cand o vad ca doarme linistita.

– scriu foarte mult noaptea, cand sunt singura sau cand EL doarme.

– nu pot sa ma concentrez sa fac nimic atunci cand sunt crizata. nu pot sa citesc, nu pot sa ma uit la filme. nimic. de obicei trebuie sa ies sa alerg, chiar daca e in miezul noptii, altfel sunt in stare sa-mi daram casa pentru ca am impresia ca ma sufoca.

– mi-e la fel de dificil sa spun “imi pare rau” cum imi e sa spun “te iubesc”.

– indiferent cat de mult ma raneste cineva, sunt absolut incapabila de ura.

– sunt in stare sa suport cu cel mai mare stoicism ranile fizice, indiferent cat de mari ar putea fi ele, insa ma prabusesc usor cand cineva imi rupe inima.

– urasc banii pentru ca sunt dependenta de ei pentru orice nimic.

– cred in suflete pereche si in dragoste pentru toata viata, insa intr-un mod foarte ciudat mi-e frica de iubire. de aceea, uneori, inconstient, ajung sa-mi sabotez relatiile, doar pentru a-mi da pumni in cap mai tarziu.

– am o curiozitate bolnava. pentru orice. as fi fost buna de detectiv 🙂

– cand eram mica stiam foarte bine sa mint. incredibil de bine. acum nu mai sunt in stare sa zic minciuni, indiferent cat de mici ar putea fi ele.

– urasc linistea. am nevoie de zgomot tot timpul.

– cand mi-e dor de cineva, nu pot sa ascult muzica. imi face rau.

– daca n-o sa imi gasesc vreodata dragostea adevarata sau sufletul-pereche, o sa ma inscriu in armata si o sa ma duc pe front, in linia intai.

– mi-as dori sa stiu sa am rabdare. cred ca as fi un om mult mai linistit si mai calm asa.

– ii invidiez in majoritatea timpului pe oamenii calmi, impacati cu ei, echilibrati si linistiti. in cealalta parte din timp, ma enerveaza teribil, tocmai pentru ca sunt asa 🙂

– imi rod buzele pana la sange cand sunt nervoasa.

– sunt superstitioasa.

– din experienta mea, daca nu ajung sa ma indragostesc de cel cu care sunt in primele 3-6 luni, n-o sa ma indragostesc de el niciodata.

– intotdeauna inghit guma dupa ce isi pierde aroma. fac asta de and sunt mica. nu stiu de ce.

– foarte rar ascult de altii. sunt de principiu ca daca fac ceva, chit ca poate sa iasa prost, macar sa stiu ca am facut-o dupa capul meu. totusi, urasc profund sentimentul de vina.

– sunt matura cand e vorba de altii, dar prea putin atunci cand e vorba de mine.

– iti dai seama daca o carte mi-a placut mult dupa colturile ei: daca sunt roase, mi-a placut. daca nu, nu 🙂

– cele mai puternice amintiri sunt legate de mirosul unui om si de muzica.

– pozele ma intristeaza.

– foarte multi ani am crezut ca o sa mor inainte sa prind 30 de ani. am 23 doar. there’s still time 😉 🙂

– nu suport ca oamenilor sa le fie mila de mine.

– mi-as dori sa ma reincarnez intr-un tigru.

But, at the end of the day, I still think most of the time that I’m crazy…

Bob Marley feat. Lauryn Hill – Turn your lights down low

Leave a Reply

