Random/shuffle

Lauryn Hill playlist zilele astea. Singing about what makes us the same but different at the same time.

***

Linistea vine atunci cand inveti sa iei lucrurile ca atare. Si sa inveti sa accepti mi se pare o calitate pe care putini o au. Eu una n-o prea regasesc pe lista mea de calitati dar, uneori, incerc sa invat sa fac asta. Poate ca zbuciumul e parte din mine dintotdeauna. Sau poate ca linistea pentru mine are alta conotatie, diferita de acceptiunea universala, i don’t know… Dar stiu ca in rarele momente cand o am, e bine…

***

Acum multa vreme vorbeam cu Rox despre coincidente. Si eu, ca si ea, sunt de parere ca nu prea exista. Nu cred ca lucrurile se intampla doar pentru a se intampla. Sa fii undeva, la un moment dat, sa cunosti pe cineva… toate au o logica si un story telling. Ca o chinta sparta, nu?🙂 Cred ca unele lucruri sunt predestinate mai mult decat altele. Putin cate putin. Exista oare o proportie de aur pentru “e destinul” si “fiecare e autorul propriului destin?”..

***

Saptamana trecuta m-am visat batrana, in casa de pe lac, stand in fata unei masini de scris. Tin minte prima data cand am vazut asa ceva, aveam 7 sau 8 ani. Si mi s-a parut fascinanta. Iubeam zgomotul pe care il faceau tastele alea batrane.

Romanii au chestia asta, ca la nasterea unui copil sa il puna sa aleaga de pe o tava dintre diverse obiecte. in functie de ce a ales, parintii ii contureaza viitorul, ce ii e destinat sa faca. Mama spune ca eu am ales creionul si banii. Si chestia asta am aflat-o acum vreun an. A venit ca un plus in urma dorintei mele de a scrie. Felt nice…

***
Proportia de aur in relatii. Nu poti fi doar linistit sau doar intr-o continua stare de surescitare langa un om. Ma rog, eu una doar linistita sigur n-as fi😉🙂

Dar e bine cand starile astea alterneaza sau le traiesti uneori in acelasi timp. Nu sunt sigura cat de mult depinde chestia asta doar de noi sau doar de celalalt.

***

Pisica mea semi spihopata si semi horny a adormit in cele din urma. Un moment de liniste, in cele din urma, pe ziua asta.

Bob Marley feat. Lauryn Hill – Turn your lights down low

1 Response so far »

  1. 1

    raducea said,

    bi bu bu bu


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

