Dileme

Life is all about choices,nu? … asa mi-a zis la un moment dat cineva…

Am vorbit de atatea ori de chestia asta cu alegerile, incat pare o tema recurenta pe blogul meu. Si totusi despre asta e vorba mereu, in fiecare clipa a vietii noastre.

Insa nu intotdeauna lucrurile sunt simple. Practic, they never are. Oamenii pretind ca sunt fiinte rationale, care hotarasc pe baza acestei functii. The truth is that… they rarely do. Atunci cand suntem pusi in fata unei situatii care ne obliga sa luam o decizie, ceea ce credem ca e rational e de fapt instinctul. Dar ne place sa spunem ca e ratiunea. Zic eu…

Eu fac in majoritatea timpului alegeri mai mult instinctive decat rationale. Ceea ce e in capul meu e uneori ca o oala sub presiune, careia o sa ii explodeze curand capacul. Si atunci cand in mintea mea sunt 100 de voci, trec pe pilot automat si probabil ca instinctul meu face alegerea potrivita. Ma rog, nu intotdeauna potrivita…

In majoritatea cazurilor in care mi-am ascultat instinctul a fost bine. Nu stiu sa ascult de altii, decat prea rar. Prefer sa fac greselile mele daca e cazul, nu pe ale altora.

Dar nu intotdeauna ma ajuta instinctul si intru in deriva. Rau. Ma macin, ma agit, ma consum si ma simt ca un leu in cusca care musca gratiile cu furie. Si nu se lasa nici atunci cand isi toceste coltii si sangereaza. Niciodata. Poate ca sunt o salbatica, cum imi zicea cineva recent. Sunt berbec, I can’t help it.:)

Ral imi spunea acum cateva zile ca, din anumite puncte de vedere, sunt genul de femeie pe care o vor barbatii. Ca sunt puternica si lupt. Bullshit, i say. Sunt poate cosmarul multora dintre ei. Pentru ca nu ma sfiesc sa spun lucrurile in fata, pentru ca sunt incrancenata si ma infurii, pentru ca odata ce m-ai pizdit rau am disparut din viata ta fara nici o sansa ma intorc. Asta sunt.

Si totusi pana si eu am uneori dileme. Ce faci cand instinctul iti spune una si ratiunea iti spune alta?….

Today’s mood: Prodigy – Baby’s got a temper

Leave a Reply

