Leapsa. Atat

N-am chef sa va scriu ce gandesc zilele astea. Iata o leapsa furata. Seemed nice.

1. O ciudăţenie, o chestie care te-ar face (sau te-a făcut cîndva) ciudat în ochii celorlalţi: n-aveti voi destui bani ca sa ma faceti sa va zic asta :)) nu-s io destul de ciudata sau ce? 😉

2. Fraza pe care o foloseşti cel mai des si de unde vine: “sa mor eu” – din putul gandirii mele sau de pe la unul dintre cunoscutii mei, cine naiba isi mai aduce aminte?

3. Filmul din 2008 care ţi-a plăcut cel mai mult: Vicky cristina Barcelona.

4. Trei defecte pe care le ai: incapatanta, rea de gura, acida.

5. Cînd esti cu adevărat fericit? cand vreau…

Lepsuiesc pe Roxi, Suzi, Raducea, Cristi S., Jack, Nenu, Cosmin si cui o mai vrea.

Come on guys, chop chop, cam sunteti in urma cu niste lepse, sa moara ce-am pa casa 😉 🙂

2 Responses so far »

  1. 1

    Raluca Goia said,

    aoleu, pai in ultima vreme numa lepse am pe blog :))

  2. 2

    raducea said,

    le voi face.. intr`o zi 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

