A inceput

sezonul kitchurilor, sezonul publicitatii promotionale obsesive de Ziua femeii, sezonul dulcegariilor si al “hai sa vindem balarii  pentru ca e momentul bun sa facem bani de pe urma femeilor dornice de atentie si cadouri si de pe urma barbatilor carora cica le pasa…gen”

sa umplem buzunarele si conturile producatorilor de inimioare kitchoase de plus si ale producatorilor de parfum si ale florarilor si ale martisorierilor.

8 Martie este unul dintre cele mai bine vandute produse de marketing. Si vinde, nu gluma…

Cand eram mica, de 8 martie ii faceam maica-mii un cadou hand made, ii cumparam flori si ii cantam “De ziua ta, mamico”. Call me old school, probabil as face aceeasi chestie si acum, doar ca mi-e rusine sa cant :))

Ma dezgusta amuza toata kitchosenia care apare odata cu ziua asta. Mi se pare fake. Mi se pare teatral. Mi se pare ca am pierdut mult din semnificatie. E totul o goana dupa cadouri, cine ce cadou a primit, care e mai mare, care e mai valoros, bla…

Nu e ca n-as fi romantica si nu as accepta flori de 8 Martie, ca na, nu-s crescuta in jungla, dar n-am nevoie de inimioare mari si de cacat de plus, n-am nevoie de obiecte decorative, n-am nevoie de un ceas de 10 milioane sau mai stiu eu ce.

Therefore, comercianti de cacaturi din toata lumea unite, do you shit and fuck off! :))

Am zis!

1 Response so far »

  1. 1

    Raluca Goia said,

    am scapat anu’ asta ca mama e la tzara la mosie de 8 martie 🙂
    hehe…si apoi vine ziua mea….tan ta nana naaaaaaaaa


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: