Deep shit

Aparent e sezonul lepselor. Am mai primit una. Zice asa:

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
Sa scriu.

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
M-as plimba prin lume.

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Da. Doar ca as fi bogata :))

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
S-a descoperit leacul impotriva nebuniei! Din pacate, s-a gasit si subiectul care face exceptie de la regula :)) ­čśë

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
Cred ca psihopata asta mica o sa-l terorizeze si pe Dumnezeu :))

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Ioana Hurjui. n. 1986 – m. 1936. “O sa va bantui, bah!”

7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Doctorita (daca nu mi-r fi fost frica de ace si injectii, ar fi fost o treaba ;))

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
As scrie o carte.

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
Fir-ai al dracu’ de copil, cu bunica-ta semeni!! :))

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

Unde plm am pus tigarile? Oi fi dat save la wordul ala cu cartea? Pilda nu-i? :))

Dau leapsa mai departe la Roxi, Suzi, Raducea, Cosmin, Nenu, Cristi S., Marius si oricui o mai vrea.

* jur ca am incercat sa fac din leapsa asta una serioasa, dar nu mi-a iesit :))

3 Responses so far »

  1. 1

    Raluca Goia said,

    gata, am preluat, am raspuns!

  2. 2

    […] Am primit-o initial de aici si acuma de la bro. Ar fi timpul sa iau un pic de atitudine si sa o fac. So let-s […]

  3. 3

    Domnul Bolog said,

    marfa leapsa…si eu o am…apropo…faci skimb de link-uri?


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

