Monday freaks reloaded

10 dimineata. Soseaua Pipera. trecere de pietoni. eu pe o parte. pe partea cealalta un grup mare (cred ca peste 20 de indivizi) de chinezi. se face verde. normal, eu sa traversez ca plm, de aia e trecere de pietoni.

Wrong!! nu frate, dupa cateva maini pe cur si o oferta de a le da chilotii mei contra cost, abia atunci am reusit sa ajung si io pe partea cealalta de strada. pe unul l-am nimerit in boase cu genunchiul. rau de tot:) god damn chinese people! sper ca pe ala pe care l-am pocnit l-am croit bine. sa nu se mai reproduca, ca si-asa ca is destui pe planeta. na, aparent si chinezii au propria specie de rednecks…

wait, there’s more! in metrou, inapoi. metroul aproape gol, io fericita ca e liniste si am loc sa stau jos. la statia urmatoare se urca un nene in varsta. se aseaza langa mine. ma rog, tehnic, s-a asezat si pe un picior de-al meu. incerc sa-mi recuperez piciorul chinuit. reusesc, intr-un final. ala se uita stramb la mine si se intoarce pe jumate cu curul la mine. nu bun. do you know why they call them old farts? well… because they are old and they fart a lot. too much, I might say…  frate, mi-a desfundat nasul. de-alea fasaite si maxim stinky. da. nu stiu numarul exact de flatulente de care am beneficiat. cert e ca la un moment dat mi-au dat lacrimile, jur. metroul se aglomerase rau. m-am ridicat de pe scaun. am preferat sa ma inghionteasca toata lumea in aglomeratia aia decat sa-mi pierd si ultima urma de simt olfactiv sau decat sa-mi fut de tot glandele lacrimare…

wow, chiar nu mai avusesem de mult o luni de genul asta. nu mi-era dor de asa ceva.

si totusi, nu cred ca o sa imi ia mai mult de 10 minute sa fac un cocktail Molotov home made….

3 Responses so far »

  1. 1

    elfish said,

    http://scurt.wordpress.com/2009/02/04/chinatown/, in caz ca nu l-ai citit deja. ma amuza cum va izbiti toti de chinezii astia.

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    l-am citit :)) si io zic ca e o invazie, god damn them. suntem victime ale sistemului, si io si Rox, apparently :))

  3. 3

    raducea said,

    it`s all about tokyo.. jeez! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

