Diplomatie my ass

sau despre ce-i in gura e si-n cap, ca sa zic asa :))

De cand eram mica maica-mea imi spunea mereu ca ar trebui sa fiu mai temperata si mai diplomata ca altfel o sa pierd in viata prin apucaturile astea verbale. Pai na, la mine se merge pe principiul daca tot e verde-n fata, macar sa fie verdele cel mai verde :))

Si ma gandeam asa, la toate chestiile astea general valabile cu sinceritatea si cu what goes through the mind of a person.

Pe principiul “diplomatia pizdii”, ma intreb de ce mai au oamenii pretentia de la noi sa fim diplomati si temperati si tot ce mai implica asta dar, pe de alta parte, la un moment dat ni se reproseaza chestii de genul “vai, cum ai putut sa imi spui asta?” Pai fratele meu, sora mea vrei sinceritate cenzurata? In lumea mea, cel putin, nu exista asa ceva. Eu nu stiu ce-i aia. Daca nu vrei sa stii, nu mai pune intrebari capcana de genul “la ce te gandesti?”

Pai, esti sigur ca vrei sa stii? Esti 100% sigur? Vrei sa te mai gandesti? Vrei sa suni un prieten ca sa fii sigur?

EL spunea ca omului i-a fost data limba pentru a-si ascunde gandurile. Sunt de acord. La fel cum sunt de acord si cu faptul ca omului i-a fost data limba si ca sa isi spuna gandurile😉

Oamenii sunt fiinte contradictorii prin insasi natura lor, cat si prin natura extrapolata a altora. Daca nu ti-e frica sa gandesti ceva, de ce ti-e frica sa si verbalizezi?

Eu apreciez oamenii care spun lucrurilor pe nume, indiferent cat de urat sau dur sau neplacut ar suna. E o gama larga de culori, nu doar verdele pe care il poti spune in fata. Just choose the color and say the words, my friend…

1 Response so far »

  1. 1

    Raluca Goia said,

    🙂 inseamna ca inca ma iubesti! sau, acum ma iubesti si mai mult…din ce in ce!


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

