De pe la altii

Si asta mi-a placut, asa ca fac si eu chestionarul. Asta e, azi e zi de furat de pe la altii de prin bloguri :))

SUNT: la fel, dar mereu alta 🙂

AS VREA: sa am mai multa incredere in oameni

PASTREZ:cate o amintire de la fiecare om care a insemnat sau inseamna ceva pentru mine

MI-AS FI DORIT: sa pot auzi mai clar gandurile oamenilor

NU IMI PLACE:cand sunt nelinistita

MA TEM: sa nu mor inecata

AUD:sunete pe care nu multi oameni le aud

IMI PARE RAU:cand ranesc pe cineva

IMI PLAC: tigarile

NU SUNT:proasta

DANSEZ: putin in fiecare zi acasa, imi incarca bateriile

NICIODATA: nu renunt

RAR: stau de vorba cu oameni care imi sunt antipatici

PLANG:de cate ori e nevoie, doar pentru a ma descarca

NU SUNT INTOTDEAUNA: diplomata cand deschid gura

NU IMI PLACE DE MINE: atunci cand fac ceva ce nu ma carcaterizeaza/defineste

SUNT CONFUZA: cand am stari confuze :))

AM NEVOIE: sa iubesc

AR TREBUI: sa fiu eu cu mine mai des

1 Response so far »

  1. 1

    Raluca Goia said,

    “NICIODATA: nu renunt” – hold on to this when ever you are feeling down! Stii tu ce spun.


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

