Adevarat sau fals?

Suzana ma lepsuiste again.

Tema? 7 afirmatii adevarate + 7 afirmatii false despre mine.

Catch-ul? ca la examen, haideti sa vedem cine ma cunoaste si cine ma nimereste prin aproximatie/ inipratie divinta/ empatie/ bla :))

Here goes:

1. am sange de frantuzoaica in mine

2. am o fire usor psihopata

3. imi plac pisicile mai mult decat cainii (pardon de cacofonie)

4. imi doresc un VW beatle tunat

5. as vrea sa ma fac blonda intr-un viitor apropiat

6. sunt dependenta de cola

7. legumele mele preferate sunt rosiile

8.  cand eram mica ma jucam doar cu fetele

9. imi doresc foarte mult sa merg in Cuba

10. imi place vinul rosu sec

11. culoarea mea preferata este mov

12. cred in reincarnare si in karma

13. imi este frica de porci

14. ador filmele de dragoste.

Dau leaspa mai departe la: Raducea, Roxi, Cristi S, Nenu, Cosmin, Jack, Cea-care-se-stie si oricui mai vrea sa o fure.

Si-acum sa vedem, care ma stiti care sunteti inspirati? 😉

16 Responses so far »

  1. 1

    inmyowntwistedworld said,

    valy valy: adevarate sunt 2,3,6,9,10,12,13

    :-p copy de mess ionica .

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    :)) iar ai uitat sa iti iei medicamentele de la dispensar Nenule? :))

  3. 3

    inmyowntwistedworld said,

    ain’t I …….a darling

  4. 4

    inmyowntwistedworld said,

    …..hurjui…..

  5. 5

    Ioana Hurjui said,

    :)) claaaaar Nenule….. you …..are…. always…. a darling….. Nenule…. :))
    hai, te pupa scorpia 😉

  6. 6

    inmyowntwistedworld said,

    15. imi place sa-i zic lu nenu, nenu…:-p (l-ai uitat pe asta, darling)

  7. 7

    Raluca Goia said,

    1. am sange de frantuzoaica in mine – aoleu, si de frantuzoaica? parca era de araboaica…

    2. am o fire usor psihopata – ce dimplomata esti 🙂

    3. imi plac pisicile mai mult decat cainii (pardon de cacofonie) – pai ai una acasa, nu ai caine

    4. imi doresc un VW beatle tunat – si eu 🙂 dar eu vreau decapotabil, nu tunat

    5. as vrea sa ma fac blonda intr-un viitor apropiat – aoleu, de ce?

    6. sunt dependenta de cola – cat o sa te mai tina?…..

    7. legumele mele preferate sunt rosiile – daca vrei sa vomiti dupa!

    8. cand eram mica ma jucam doar cu fetele – poate cu baietii gay, daca asa le zici tu…fete 🙂

    9. imi doresc foarte mult sa merg in Cuba – era un Club cu numele asta? nu ai fost?

    10. imi place vinul rosu sec – ce-ti mai place…..

    11. culoarea mea preferata este mov – bine ca mov si nu roz

    12. cred in reincarnare si in karma – si in traiul ca imitatii ale ideilor pure

    13. imi este frica de porci – pai uite, nu te combina cu ei!

    14. ador filmele de dragoste – sunt SF pt viata reala:)

    Na…acum sa spunem ca e adevarat ce ai zis la: 2,4,6, 9, 10, 12. Restu..abureli.

  8. 8

    elf said,

    adevarat: 2, 3, 4, 6, 10, 12, 13 zic eu…

    si zi-mi daca am dreptate. as fi zis si de aia cu cuba, dar deja am 7 adevarate…osciliez intre asta si 4 (ca nu sunt sigura ca il vrei tunat)

  9. 9

    inmyowntwistedworld said,

    de masina nu cred ca ei ii place foarte mult sa mearga cu metroul :))))

  10. 10

    Gramps said,

    Adevarate: 2,4,5,6,9,10,14
    Vrem si un top al celor mai buni tintasi 😀

  11. 11

    […] Leapsa primita de la Johannesburg. Da, sunt de treaba si o fac … si asa incep sa am second thoughts legate de blog (Daca am […]

  12. 12

    Ioana Hurjui said,

    adevarate: 2, 4, 6, 9, 10, 12, 13
    Niciodata nu or sa imi placa pisicile mai mult decat mi-ar placea un caine, dar sa nu ii spuneti asta lu’ Mitzi ca dup-aia iar ma trezesc cu vreo labuta peste ceafa :))

  13. 13

    raducea said,

    ha! eu stiam faza cu javrele ca mi`ai spus.
    faza cu karma (come on! ) si cuba nu stiam .

  14. 14

    codrutza said,

    si eu sunt adepta filmelor de dragoste.. dependenta de cola.. si imi place culoarea mov
    din tot ce ma vazut pe blogul tau .. esti o persoana carismatica.. si desteapta..
    toate cele bune 🙂 felicitari 🙂

  15. 15

    Nashu' said,

    Dupa principiul cine te cunoaste stie, cine nu…nu, pot afirma ca cine te cunoaste noroc are cine n-are…n-are !!!
    Oi fi fost indeajuns de …adanc ?

  16. 16

    Ioana Hurjui said,

    :)) :)) iata si filozoful ascuns din tine, Nashule ;)) ntz ntz ntz


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

