Povestiri din…. aia mica :))

Pentru ca stiu ca va era dor de putina carcoteala cu IoanašŸ˜‰, iata marfa proaspata for all you tzatze (as in tanti Rodica de sta la portita, nu boobs freaksilor) out there :)) :

In seara asta. In metrou. Veneam si io acasa ca tot omul, bucuroasa ca vine si rahatul asta de weekend, odihnindu-mi oasele reumatice pe un scaun ca deh, e grele batranetele astea maica, na, soldul artificial, piciorul de lemn, pac- pac. In fine. In fata scaunului meu (pentru ca, repet, daca e vreun freak pe o raza de 10 km langa mine va veni) doua tinere pizdipoance, aaa, pardon, tinere domnisoare, fete de comitet, ashea. Initial nu auzeam decat vag oracaiala lor de fundal, surpriza mare cand am vazut ca puteau, la naiba, sa si articuleze onomatopeele.

Booooon. Nush ce dreacu o fi fost in capul meu, dar, dupa indelungi fortari disperate ale neuronului meu care saracul deja avea spume la gura lui de neuron, reusesc sa prind discutia tinerelor broscute. Tema? Cand, ce sa vezi, subiectul despre care discutau cu atat ardoare, dand din crengi si luand pe rand cate o octava prea sus, era, dar vai, epilatul.Da, de altfel, un subiect total normal si pertinent pentru ora 9 seara in metrou, ce Dumnezeu. Intre o manea, un mos basit care, culmea, se baseste si un manelist coclit sau un cocalar manelist, zi-i cum vrei, asta era ceea ce lipsea pentru un sfarsit de saptamana ca la carte.

Tulai Doamne, si sa fi vazut ce se agitau broscutele si vorbeau ele de saloane si de creme pentru pasa (a se citi aia mica dintre craci care daca ar putea vorbi…pai….n-ar fi bine) si de fel si fel de chestii pizdesti (pardon my french, dar vorba Blondei, tocmai asta e farmecul blogului, pot sa zic pizda pentru ca…aaaa… asta vreau sa zic).

Si asta ca asta ca na, is femeie si n-ar fi ceva ce n-as mai fi auzit. Bine, excludem entuziasmul debordant si iesit din comun pentru o activitate destul de dureroasa, dar, altfel, necesara. Dar, spre deliciul neuronului meu care deja avea o criza de epilepsie, fetele au inceput sa vorbeasca despre arta si simtul esteticului. Al pasaricii, desigur, transpuse in hair styling-ul de care pana si biata aia mica se poate bucura. Pe principiul “fataaaa, vezi ca ai o steluta intre craci”, mentionez cu maxim interes si zbucium neuronal intens ca fetele (ma rog, unele dintre ele, ca altele is mai old school) prefera stelutele si inimioarele si bradutii si initiala lu’ Iubiiiiii la fofo, imprimate hairdo style. Mi-a dat de gandit (la genul ca NOT) ca na, nimic nu spune mai bine “te iubesc” decat sa iti defrisezi savana lasand ca unic reper in jungla initiala burtosului care crede ca te f**e (nici el nu e sigur ce face acolo ca mai mult ca sigur a trecut destul de mult timp de ultima oara cand si-a vazut-o fara ajutorul unei oglinzi mari si a uneia mici inclinate la unghi de 90 de grade).

Jeeeesus, nu spune nimeni sa don’t trim the bush, dimpotriva, da’ totusi…. de ce ar vrea vreun barbat sa ti-o dea (scuzati-mi trivialitatea si limbajul de balta) la rozeta ta tunsa ca un bradut?? e ca si cum si-ar baga-o in pomul de Craciun. Mai lipsesc beculetelešŸ˜‰

Sau de ce ar vrea sa vada acolo initiala numelui lui? Asta e ca si cum si-ar da-o singur doar ca s-ar dedubla si ar lua-o in altcineva. V-am pierdut, nu? Well, it happens.

Deci, all you ladies out there, salvati padurea tropicala, bagati-va penisul imaginar in stelute si inimioare si lasati etimologia ca pe o stiinta nepizdeasca.

Va pupa nebuna. Pe frunte, desiguršŸ˜‰

5 Responses so far »

  1. 1

    raducea said,

    as rade la maxim sa patesc asa ceva ( decat padurea lui forest gump mai bine o initiala acolo.. bine care provoaca rasete la maxim!! ) si as intreba`o “ce ar fi daca mi`as tatua acolo ( nu spunem cuvinte vulgare gen pula ) ? ca doar nah.. te iubesc! “

  2. 2

    raducea said,

    dupa paranteza era trecut “loc de dat cu capul ” si dupa semnul intrebari.. iara am stricat gluma.. damn

  3. 3

    inmyowntwistedworld said,

    ceva imi spune ca o sa mori de inima rea in metrou … in viitor that is…

  4. 4

    Silvia said,

    Este genial postul tau ! Interesant este si ceea ce “prinzi” in metrou. O discutie pitzi despre lentile de contact am ascultat intentionat in metrou la 9 dimineata.
    Oare cum ai reactiona daca ai auzi discutii din RATB?

  5. 5

    Marele Eu said,

    Eu zic sa organizezi o greva la nivelul flocilor. Fara epilare!
    Asta o sa le invete minte


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

