D’ale Carnavalului

sau despre cum se pun intotdeauna femeile (ca sa nu zic babele, ca dup-aia avem vorbe la proces) pe petit.

Una din chestiile pe care le-am urat profund toata viata a fost vreo incercare disperata de-a unei prietene/ cunostinte de-a maica-mii/matusa-mii/bunca-mii sa ma cupleze cu baiatul lu’ Cutarica. Si de fiecare data “prezentarea marfii” incepe cu “sa vezi mama, e baiat bun  si ma-sa face aia si ta-su face aia (PCR style) si au si-o casa pe deal la Cracanatii din deal si baiatu’ saracu a facut nush ce scoala si nush ce facultate si-i frumos de suspina si gastele dupa el – doar ca el saracu’ e urat cu spume si uneori si prost ca noaptea =))

Acum cativa ani o prietena de-a maica-mii incerca sa ma cupleze cu fi-su, saracu’, era si el mai de doamne-ajuta, dar se credea un semi-mini-zeu si nu prea stia cu cine sta de vorba 😉

Ultima data incercarea a venit din partea matusi-mii, chiar ieri. Io ma abtineam in telefon sa nu ma crap de atata ras. “Da bai matusi-mea, aha, asa e, da, da, da – in traducere libera NOT”. Saraca femeie, i-o fi frica ca eu singura si necuplata is mai rea decat pot fi =))

Singurul cu care am putut aseara face misto pe faza asta a fost tata, si ala alt nebun, se caca pe el de ras in timp ce mama vocifera pe fundal sa nu imi mai bage balarii in cap, fereasca-sfantu’, ca strica odoru’, nu de alta :))

Oameni buni, eu inca n-as sti ce sa fac cu un barbat normal si probabil ca si lui i-ar da cu virgula apropo de mine, asa ca daca se mai ofera vreun parinte disperat sa incerce sa imi dea pe mana odrasla lor, well….aaaa…. DON’T 😉

Hai, va pupa nebuna si nu, nu va dau zestrea mea :))

6 Responses so far »

  1. 1

    Individ Dubios said,

    In sfarsit te-ai intors! Si cum te-ai intors mi-ai si dat planurile peste cap, trebuie sa-i spun mamei sa nu te mai sune…:((

  2. 2

    inmyowntwistedworld said,

    da chiar little hurjui …cum de te-ai intors? :-p

  3. 3

    Ioana Hurjui said,

    @individ dubios: :)) :)) drama queen
    @Nenu: pai, m-am intorc ca m-au barait diversi oameni la cap cum ca as fi abandonat blogul si chestii. One in particular, nu-l stii tu 😛 :))

  4. 4

    inmyowntwistedworld said,

    :)) ce fraier…
    a adus inapoi pe the slayer of the bloggers…. :-p

  5. 5

    Ioana Hurjui said,

    Ba Nenule, tu ori ai pus si tu ochii pe zestrea mea ori cersesti complimente. care sa fie? ;)) :))

  6. 6

    inmyowntwistedworld said,

    ma multumesc cu un pahar de vin …fuck complimente :))

    cat despre zestre ..nu ma bag….


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

