Eu

sunt unul dintre cei mai complicati si dificili oameni pe care ii stiu. Si desi mecanismele de gandire sunt my own, uneori nici eu nu reusesc sa ma inteleg, in mod ciudat si surprinzator. 

Pentru mine, orice aduce aproape cu o criza de identitate ma termina. Ma macina. Imi da lumea peste cap si ma face sa ma simt trapped.

Ma simt ca un leu in cusca. Turbata, debusolata, imi vine sa fug si sa tip si incerc sa imi caut scaparea oriunde pot. No matter how strong I am si indiferent ce principii am, uneori, sportul meu preferat este fututul mintii in 5 pasi simpli. Daca vreti vreodata sa faceti chestia asta repede si eficient, eu sunt omul de la care trebuie sa cereti un sfat 😉 si o sa va indic metoda care sa mearga la tinta, credeti-ma. 

Am multe talente ascunse, dar asta, aparent, e unul pe care nu pot sau nu stiu cum sa il tin ascuns. Si de obicei nu-mi iese cand incerc sa controlez chestia asta. Doi oameni au reusit pana acum sa ma impiedice sa fac chestia asta, prin prisma efectului pe care l-au avut asupra mea.

Buna, sunt Ioana si sunt experta in self-destruction.

Radiohead – Last flowers

One of my favorites song…

10 Responses so far »

  1. 1

    raducea said,

    odata m`am impiedicat intr`un fir de tastatura.. a fost sad.. m`am lovit; m`a durut

  2. 3

    inmyowntwistedworld said,

    eu mi-am convins organismul sa se atace singur….practic pielea de pe mana mi se rupea…rani and stuf..

    don’t talk to me of self distruction….i’m the head master of this shiet…

    ps: ma bucur ca te-ai apucat sa mai postezi si tu ceva pe blogul tau verde..little hurjui

  3. 4

    elfish said,

    aa de asta n-ai mai dat nici un semn de viata, nu mai aveai cum daca te-ai autodistrus…

  4. 5

    Raluca Goia said,

    zi-ne care sunt cei 5 pasi!

  5. 6

    mariusica said,

    bai ce pot sa zic. Join da club. Cand vine vorba de a ne fute creierii noi insine suntem cei mai adevarati futaciosi. E bine ca ne gandim, nu e bine ca ne pierdem timpu. E cu dus si intors. Trebuie gasit un echilibru..altfel ne facem emo..nu mai lipseste decat sa stam pe-o bordura c-o tigara in mana si sa ne plangem…(ideal de facut in Toamnei colt cu Precupetii Vechi). Find a balance altfel e de luat razna. Been there done that 🙂

  6. 7

    Individ Dubios said,

    Aveti cumva idee, domnisoara care dadea cu sapa pe aici mai traieste?

  7. 8

    inmyowntwistedworld said,

    ai grija ce iti doresti…dar pe bune a cam lipsit the blog master…

  8. 9

    sorana said,

    E extraordinara melodia aceasta de la Radiohead…! Buna, Ioana 🙂

  9. 10

    Ioana Hurjui said,

    stiu, si mie imi place foarte mult.
    Buna, Sorana 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

