Tales from the crypt

Unul din lucrurile pe care le urasc din tot sufletul in viata asta e o durere de masea. Care apare, ofcourse, atunci cand ti-e lumea mai draga. O simti  cum zvacneste mocnit, apoi mai tare, te sageteaza pana in varful creierului, prin tampla, insista ca o bormasina pana in spatele ochiului. AAAAAAAAAAAA!

Azi noapte eram in stare de orice doar sa se opreasca durerea aia nenorocita dintr-o f****a de masea de minte. M-as fi dat cu capul de perete, mi-as fi dat foc, m-as fi aruncat de la 7. Orice, doar sa treaca. Da’ nu vroia.

Pe undeva pe 3 dimineata ma simteam ca intr-un film horror. Durerea aia care pulsa din ce in ce mai tare, in camera erau umbre de la masinile care treceau pe strada, mitzi facea ca o mica satana ce e, mai scartaia cate ceva prin casa…

Asa ca azi sunt maxim f****a in aripa, tampla inca imi zvancneste ca naiba, mi-e somn si sunt nervoasa pe faptul ca unii oameni pot fi atat de lasi, atat de nepasatori. Se ascund si fug si se eschiveaza si uita ca nu sunt singuri pe lume si ca actiunile lor pot sa ii raneasca si pe altii. 

When do we stop running? When do we stop hiding?…

Paco de Lucia – Entre dos Aguas

1 Response so far »

  1. 1

    Raluca Goia said,

    ma, si eu am oroare de durere de dinti…stomatologi…so, implant de masele ca nu m-am dus la timp sa le tratez….cred ca asta e mai nasol


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

