Dumb & Dumber

Pentru ca n-ai cum sa nu “iubesti” zilele alea in care ti se intampla toate dubioseniile pamantului. Pe principiul lui “miseintamplanumaimie” (Cosmine, daca m-ai molipsit, te crap! :)) ) astazi am avut parte de:

– un cocalar in metrou care s-a uitat adanc in decolteul meu, a zambit ca un cacat bolnav (l-am citat pe Eugen) si mi-a soptit la ureche inainte sa coboare “‘Cati-as tatzele alea, papusica”

– un spam pe blog de la un individ dubios si anonim care s-a oferit sa ma rezolve oral (as in him giving, not me taking). Hmmm, as tempting as it may sound, ma vad nevoita sa refuz, gen :))

– un cheeseburger de la mac cu cel mai dubios gust posibil. Daca pana maine dimineata nu-mi creste un cap in plus sau o mana din spate e bine :))

– un telefon de la “marea mea dragoste” din liceu care nu pricepea de ce nu vreau sa iesim la o cafea, daca tot e cu treaba in Bucuresti

– o tranta direct in cur pe treptele de la metrou, intr-o multime de oameni. Bonus 1: eram intr-o rochie cam scurta. Bonus 2: Am picat ca in filmele cu prosti, cu cracii in sus. Bonus 3: ca de fiecare data, un tip frumos a trecut pe langa mine :)) Aaa da, ma doare fundul ca-n filmele alea horror 😦

And the day is not over yet….

18 Responses so far »

  1. 1

    elf said,

    dupa cum spuneam, noi scriem despre aceleasi subiecte in aceleasi perioade de timp. si eu sunt pe principiul “mi se intampla numai mie”

  2. 2

    nasuc said,

    so, overall, boyz like u. tot e bine. bine macar ca nu ai cazut in cur ca mine anul trecut, la acelasi metrou probabil, timp in care o cersetoare s-a oprit din “un banutz, mamaaa” ca sa zica “aoleu, saracuta, ce-o cazut!” (ironic, nu?).
    other than that, sper sa nu iti creasca un cap suplimentar pana maine. mi-e si asa greu sa iti suport logoreea. la dublu ar fi de-a dreptul crima.

  3. 4

    raducea said,

    ioana.. a pica pe jos in vazul lumii face parte din viata fiecaruia 🙂 bine ca nu ai dat cu capul de un stalp in timp ce mergeai.. sa vezi atunci durere

  4. 6

    raducea said,

    a si..ps: am o prietena care s`a impiedicat intr`o guma! 🙂

  5. 8

    raducea said,

    ai un fetish cu tipi frumosi?:))

  6. 9

    Ioana Hurjui said,

    iarta-ma ca nu imi plac barbatii urati, te rog :))
    aaaa, si sa nu fie un narcisism urmatoarea ta replica :)) :)) ;))

  7. 10

    raducea said,

    tot ai impresia ca prezici forta radului. nu aveam de gand sa spun nimic.. HA! :)))

  8. 11

    Ioana Hurjui said,

    acuma minti si incerci sa te scoti. nice try, dude :)) :))

  9. 12

    raducea said,

    nu este adevarat!

  10. 13

    Raluca Goia said,

    maaaa, e bine ca ti se intampla numai tie, dar ca sa-l citez pe S, nu mai dramatiza atata! Si in fond, ti s-a intamplat tie so, ei mportant asa ca, plange-te mama, plange-te!

  11. 14

    inmyowntwistedworld said,

    daca vei contiua in felul asta cine stie pe viitor te poti impiedica pe scari si poti sa cazi in bratele unui tip facut (de preferat italian cu mult botox injectat) purtand rochita ta si cu decolteul tau “celebru” 😉

    so have faith ..

    cat despre durerea de …… recomand o pernuta cat mai pufoasa :))

    sfat: sa nu te transformi in cosmin ….unul care sa plange in blogosfera este ..enough

  12. 15

    Cosmin said,

    bah! nu e de ajuns ca miseintamplanumaimie? de ce vreti si voi?
    cred ca trebuie sa pun copyright pe miseintamplanumaimie 🙂

  13. 16

    inmyowntwistedworld said,

    ce inima mare aveti domnu….

  14. 17

    Ioana Hurjui said,

    Bai Nenule, ce rochita si decolteu celebru am io, ca m-ai bagat in ceata, jur :)) :)) Si nu multumesc, nu doresc sa mi se intample asa ceva cat inca mai am macar juma de neuron functional :))
    Si Cosmine, da, Nenu are dreptate, unul caruia i se tot intampla chestii in blogosfera e de ajuns, la mine chestia asta e asa, ocazional, lejer, de primavara :))

  15. 18

    mariusica said,

    bine ca nu esti cu una Manu care nu vrea sa te f.ta de 3 luni incoace…si sa zici ca iti place sa iesi cu ea. Culmea ironiei ca nu stii cu ce mana s-o iei in cazu asta.


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

