Suzi tag again :))

Ral m-a lepsuit iar. De data asta incearca sa ma faca sa arat ce as face daca nu mi-ar fi frica. Hmmm…. provocare Ral, este? :)) M-am tot gandit daca sa scriu sau nu si iata ca voi scrie ca sa nu sparg “mitul curajoasei”, vorba unui prieten :))

Ce-as face daca nu mi-ar fi frica?

Daca nu mi-ar fi frica de faptul ca trebuie mereu sa muncesc pentru un ban cinstit, maine as pleca sa ma plimb peste tot in lume nefacand altceva decat sa scriu.

Daca nu mi-ar fi frica de reactiile pe care le au oamenii in fata sinceritatilor mele nu mereu dulci as spune mai des ce cred.

Daca nu mi-ar fi frica de suferinta as spune mai des “mi-e dor de tine” sau “te iubesc” sau altele.

Daca nu mi-ar fi frica de esecuri si daca nu m-as critica atata singura, as fi un om de succes.

Daca nu mi-ar fi frica ca intr-un final ai mei or sa moara, mi-ar fi mai simplu sa ii vad more like my friends decat mama si tata de care tre sa am si eu grija.

Daca nu mi-ar fi frica de intuneric, as dormi fara televizor sau lumina aprinsa :))

Daca nu mi-ar fi frica de singuratate, uneori m-as inchide zile intregi in casa, sa fiu doar eu cu mine.

Daca nu mi-ar fi frica de faptul ca viata ar putea trece pe langa mine, n-as mai face atatea nebunii. (but that’s not necessarily a bad thing:) )

Daca nu mi-ar fi frica de responsabilitatile pe care le am si de alegerile deja facute, as face toate lucrurile alea care ma fac libera.

Daca nu as fi balbaiata (cand sunt obosita sau nervoasa) as vorbi mai mult si probabil ca as fi un bun orator.

Daca nu mi-ar fi frica de reactiile  necontrolate pe care le pot avea si as face mereu ce simt, n-as mai rabufni intr-un fel sau altul.

Dar daca n-as fi asa, n-as mai fi io…. O fi si frica asta buna intr-un fel sau altul, nu?…

Later edit: da Raducu, ai dreptate. Am uitat sa dau leapsa mai departe. O dau tuturor celor carora le-o dau de obicei (mi-e lene sa va insir pe toti :D), inclusiv tie Radule (nu scapi nepedepsit, muhahaha)

10 Responses so far »

  1. 1

    raducea said,

    tanti.. da si tu leapsa mai departe.. uiti de prieteni! :))) dar nu mie ca nu o fac :>

  2. 2

    Raluca Goia said,

    daca nu ti-ar fi frica de fuste, le-ai purta mai des!

  3. 4

    raducea said,

    Ma ucizi! dar imi place :)))

  4. 6

    raducea said,

    auzi.. vrei de fata cu prietenii tai sa`ti fac un circ ? SPUNE! :)))

  5. 8

    Raluca Goia said,

    woooooooooow, are u that circus dude?

  6. 9

    Ioana Hurjui said,

    :))

  7. 10

    raducea said,

    DA :))


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

