Of winter

Home. Best Christmas ever in a long time. Dupa un drum de 5 ore cu Mitzi care hiperventila de panica si un betiv care incepuse sa planga dupa vremurile lui din mina, am ajuns acasa. Si n-a mai contat nimic.

Pentru ca am coborat din tren si ningea cu cei mai mari fulgi pe care ii vazusem. Si mirosea intr-adevar a iarna. Si mama ne astepta cu o masa plina si cu bradul aproape gata, dar nu inca, sa nu cumva sa ne suparam ca nu l-am facut cu ea.

Sunt putine lucruri care imi dau sentimentul de belonging. Dar asta e unul dintre ele. de ieri stau cu un ranjet tamp pe fata. Pentru ca sunt happy. Si linistita. Dupa multa vreme, cu adevarat linistita.

Iar mama mi-a dat the most meaningful cadou ever. Yes, I cried, ca o mica pansy ass ce sunt :))

Cadoul ei a fost un set absolut superb de pix si stilou de la Balenciaga, for the great and successful writer that she thinks  I will be. Doamne-ajuta, ce pot sa zic, sper sa n-o dezamagesc.

Vroiam sa scriu mai multe in postul asta. Vroiam sa descriu altfel ce simt in clipa asta si totusi nu pot. De fapt nu cred ca mai vreau :)) Dar e bine.

Merry Christmas to you all.

P.S. Am in cele din urma Craciunul cu zapada pe care mi l-am dorit 😉

4 Responses so far »

  1. 1

    raducea said,

    tot iei matza aia peste tot 🙂 e OMNIPREZENTA!

  2. 3

    Raluca Goia said,

    maaa, da si io ti-am luat cadou…si sor’ta….

  3. 4

    raducea said,

    ma iau de ea.. pentru ca e shic! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

