Ho ho ho, gen ;)

Intotdeauna de Craciun devin melancolica. Nu stiu neaparat de ce. Maybe too much happiness. 

Si de 3 ani incoace, de cand suntem si eu si sor’mea amandoua la Bucuresti, mama o face pe aia altruista si ne zice ca daca vrem sa facem Craciunul cu altcineva, ea nu se supara. Si in fiecare an il facem cu ai nostri. Nush, eu una nu concep sa fiu de Craciun in alta parte decat cu ei mei. Cred ca m-as simti ca o straina si as incepe sa plang ca vreau la mama daca n-ar fi as, jur (cry baby, i know 😉 )

Ma seaca totusi ca  de doi ani incoace n-am mai avut un Craciun cu zapada. Cand eram mica erau niste zapezi uriase si mereu ningea si viscolea de Craciun. Si de fiecare data perioada asta a anului imi aduce aminte de chestii din copilarie. De cum il pandeam pe Mos Craciun (adica pe ai mei) si culmea, ai mei erau asi in fofilat ca sa nu aflu ca ei sunt de fapt sursa de cadouri. Mi-e dor de zapezile alea uriase de imi ajungeau pana la genunchi. Mi-e un dor enorm de bunica-mea si de curtea aia imensa acoperita cu zapada si de caldura din soba si de turtele facute pe vatra, insiropate si cu nuca. Mi-e dor de facut oameni de zapada si de bataile in zapada. I know, chestia asta o pot face si acum, dar nu mai are parca acelasi farmec, nu stiu.. Mi-e dor sa il pun pe tata sa ma duca in carca (piggy back riiiiiiiiiiiide) si sa adorm in spatele lui. Saracul, ce panica tragea de fiecare data cand faceam asta, nu cumva sa cada copilu’ si sa mai faca INCA un cucui la bibilica aia bolnava :))

Frate si de fiecare Craciun si Revelion facea maica-mea tavi intregi de prajituri, tot felul de dulciuri si nebunii. Nush cum de n-am ajuns si io si blonda diabetice sau obeze =))

Da, da, sunt melodramatica nitel, I know.

Singurul Craciun pe care nu l-am facut acasa a fost acum doi ani, cand au adus ai notri Craciunul (si pe ei ) la Bucuresti, simtindu-ne probabil ca io as cam vrea sa fiu si cu Cristi de Craciun si ca blonda vroia si ea sa fie cu cine era atunci. Da, da, ai mei sunt great, I know. A fost si ala un Craciun foarte misto. Plus ca aveam o pisica neagra, straina, in casa, pe care o colega de-a sor’mii i-o plasase in carca pentru ca ea pleca din tara :)) :))  Era nebuna rau pisica aia. Doua zile a facut ca o salbatica de ne era frica sa nu ne omoare in somn, io, contrar principiilor mele de a nu bate animalele am caftit-o doua zile pentru ca a vrut sa ii sara maica-mii in cap si pentru ca oricine incerca sa puna mana pe ea se trezea cu niste colti infipti in mana sau picior sau cur sau whatever. Dupa doua zile intr-o dimineata m-am trezit cu ea in pat langa mine, uitandu-se fix la mine (in conditiile in care asta ne ignora si nu se apropia de noi) si mi-a fost frica sa nu fac vreo miscare brusca si sa nu imi sfartece jugulara. Si de-atunci m-a iubit, a stiut cine e stapana 😀

Am deviat de la subiect, stiu.

Revenind. Un singur lucru vreau de Craciun anul asta : zapada. Ca in rest am tot ce am nevoie. Simple things, beautiful things. Beautiful life 🙂

10 Responses so far »

  1. 1

    Somebody said,

    Mhhhhhhh….mama mea nici nu facea dulciuri, sau cel putin nu mai tin eu minte, si tot ma fac putin balon dupa sarbatori so…can I join you ca poate mama voastra a fost cuminte si ei i-a dat Santa reteta corecta? :)))))
    Uuuuu, me out of my mind today. Iti doresc sa ramai inzapezita pe undeva, ca sa se compenseze faptul ca nu ai mai avut parte de zapada demult, sa mori de frig si sa te alcoolizezi maxim sa nu mai simti.
    puuuuuuuuuup!

  2. 2

    me said,

    tu cumva lucrezi la coca cola?
    sunt prea multe sentimente bune si ….yuck nu e de mine..
    eu m-am carat….

  3. 4

    inmyowntwistedworld said,

    nu sunt dur …

    imi place sa cred in festivus (cine a vazut seinfield de mai multe ori isi da seama)

    pe bune…mai lipseste andrea marin, care la sfarsit de poveste sa-ti dea o excursie in laponia sa-l vezi pe mosu :-p

  4. 6

    inmyowntwistedworld said,

    vezi…:-s
    nu exista medicament care sa te salveze…fugi….fugi…

  5. 8

    inmyowntwistedworld said,

    asa de mult imi place cand imi spui “Nenule”….mica hurjui.. :-p

  6. 10

    me said,

    te urasc ce pot zice :-p


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

