O muza, doua muze :))

Un prieten ma intreba acum cateva zile de unde vine toata treaba asta cu creativitatea. Si cum de am stiut de mica, ca as vrea sa fac ceva ce presupune asta. Pai n-am stiut-o la modul constient, ci cred ca mai degraba am simtit-o subconstient si chestia asta m-a ghidat pana am ajuns aici.

Mama cred ca e singurul om care a stiut asta before me. Din toate activitatile mele de copil care se duceau in directia asta: facut haine petru papusi, desenat, scris din clasa a 5-a. Aaa, si sa nu uitam inventivitatea cu care ii carpeam minciuni atunci cand era vorba sa ma scot dintr-una din vesnicele belele pe care le faceam. Nu degeaba mi-a zis Cristi de prima oara cand m-a vazut, dupa ce a vazut-o si pe sor’mea, ca sigur is oaia neagra a familiei :)) :))

Revenind, chiar vorbeam ieri cu un coleg de toata chestia asta cu inspiratia pentru creativi. De unde vine ea, dom’le? Muza, muza, ce e cu muza?…

Pai frate, mie imi vine inspiratia din multe lucruri sau locuri. O chestie e ca ma pocnesc mereu cele mai bune idei in metrou sau in timp ce cineva vorbeste cu mine. In a doua situatie parca intru in coma si nu mai aud nimic din ce mi se spune :))

Inspiratia imi vine cititnd o carte sau dintr-o replica aparent banala dintr-un film sau uitandu-ma la o imagine sau mazgalind ceva pe caiet care se contureaza inconstient in directia in care trebuie. Sau din te miri ce, when i least expect it.

Apoi, de cate ori se intampla ceva care imi acutizeaza starile, apare inspiratia. Cred ca de aia in ultimul an am devenit tot mai dependenta de “deliciile” de moment, de senzatii mici sau mari, am devenit mult mai deschisa la…orice. Tanarul talent tanar zicea el ceva mai demult cum ca traieste pentru senzatii. Bine, T. Bine asta. Adevar a grait gurita aia a ta 😉

Stiu ca o sa sune corny, dar atata timp cat iti lasi toate simturile deschise chestia asta o sa vina mult mai usor si o sa fie din ce in ce mai naturala. o simti prin toti porii, te incita, te trece ca un curent. o simti ca pe cea mai intensa senzatie cu putinta. Pe mine ma inspira si muzica. Ma ajuta sa intru in mood-ul creator, ca sa zic asa. o muzica buna poate sa-ti accentueze starea sau sa-ti futa vibe-ul jur.

Ar mai fi starea de daydreaming. Aia face toti banii uneori. Pentru mine, cel putin. Si uneori starea asta readuce ce trairi din trecut vreau eu. Trebuie doar sa want to trigger them…

Puneti-ma intr-un job blazat si care presupune rutina si in doua luni mor de tristete :))

Mama mi-a zis de multe ori de-a lungul vietii ca sunt o nebuna si o zvapaiata (seman cu ea, na) si ca faptul ca am ars-o rebela in copilarie m-a salvat de la pedepsele severe pe care le-as fi meritat. Si le meritam frate, nu gluma :)) 😉

Nu stiu daca sunt un copywriter bun. Niciodata n-o sa zic asta despre mine pentru ca intotdeauna o sa sper mai mult de la mine si o sa astept mai mult si o sa vreau mai mult si mai bine si mai sus…

Stiu doar ca imi place sa scriu. Orice. Intotdeauna.

Ca o paranteza, apropo de atsa, si-acum ii mai scriu maica-mii chestii ca atunci cand eram mica. Si usualy de la mine cand cineva primeste ceva scris valoreaza si inseamna mai mult decat orice altceva…. Cele mai deep chestii le-am scris in aceasta viata pentru mama si o scrisoare acum 2 ani si ceva.

Cand inveti sa iti pui sufletul pe o foaie de hartie, atunci stii de unde vine inspiratia, stii unde e muza creativa si stii mereu de unde sa o iei 😉

Noapte buna, copii!

2 Responses so far »

  1. 1

    blur said,

    .. pai ia si scrie! pune-ti sufletul si tot ce ai pe foi, pe hartie, fie ea electronica, fie ea igienica.. imprastie-te si imbratiseaza-ti ideile..
    nu faci asta, nici din pula fericire 😉

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    :))


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

