Pentru ca

tanarul talent tanar scoate mereu ce mai rau si mai acid din mine. Nothing mushy today. Nu de alta, dar v-ati invatat prost :)) πŸ˜‰ Dup-aia o sa credeti ca chiar sunt o fata buna si draguta si blanda and I don’t want anyone to get the wrong idea πŸ˜‰ :)) Doamne fereste! πŸ˜‰

Asa ca azi o sa dedic acest post tuturor distrusilor din acest minunat Bucuresti. Tuturor acelor baietei draguti care vor sa-mi intre “sub codita”, cum ar zice Pisi.

Taximetristul care crede ca la 7 dimineata vreau sa beau o cafea cu el desi arata de parca tocmai s-a tarat dintr-o grota

Fotografului care crede ca ma face sa tremur de emotie si sa chicotesc ca o gasculita daca imi spune ca vrea sa ma pozeze (nu tu, T. nu e cazul sa te simti πŸ˜‰ )

Distrusului care saptamana trecuta a vrut sa imi linga cizma. Merci, apreciez ca desi esti inca la nivelul de inceput din lista lui Darwin ai foot fetish-uri, denota cultura πŸ˜‰

Specimenului “cocalar de club” care incearca sa ma faca pe plan psihologic doar uitandu-se lung si lasciv la mine. Nu, nu m-am udat. Nu, nu vreau sa merg cu tine nicaieri. Dar iti dau voie sa te mai uiti 5 secunde ca sa ai material didactic pentru acasa πŸ˜‰

Sa nu uitam sensibilul. Da, tu ala de imi citesti posturile mushy de pe blog din zilele mele naspa si te gandesti ca ce suflet sensibil si pur sunt si clar o sa reusesti sa ma faci sa ma emotionez spunandu-mi un cacat filosofic, expirat, cliseic si cu cateva greseli gramaticale asa, bonus din partea casei.

Sa vedem pe cine am uitat…hmmmm…. aaaa da

Cocalarul din metrou care sta asa de aproape de mine ca aproape ca ma atinge cu bratarile lui de lant de bicla si cu gecuta lui de “pele” in timp ce atarna lasciv deasupra scaunului meu. Merci, esti vis. Sper ca nu e nimic contagios…

“Biznis man-ul” mega smecher (ca merge cu metroul, na, si io m-as simti smechera in locul lui) care se sprijina foarte intepat de vreo usa, cu servieta lui imitatie din piele de p…orumbel, cu costumul lui negru la care a asortat magnific sosestele albe a la MJ si pantofii maro.

Ospatarul din baruri cu suvite blonde, lucrat excesiv care imi zambeste “la smecherie” si care aproape ca isi baga degetele in paharul meu atunci cand mi-l aduce. Dragule, singurul tau tips in acest caz va fi o sticluta de aia mica de anti bacterial hand gel πŸ˜‰

Tiganul (na, acuzati-ma ca sunt rasista si n-am zis rrom) care ma pisca cu nesimtire de fund si se mira de ce il injur ca raspuns la “ce faci, papushe”

Daca am uitat pe cineva, mii de scuze imi cer. daca imi amintesc, revin πŸ˜‰

Kissy kissy,

Your worst nightmare

17 Responses so far »

  1. 1

    an0nymus said,

    It’s like a gift, it’s like you can’t turn it off!

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    was that supposed to make me feel better or are you just trying to make me cry? ;))

  3. 3

    Cosmin said,

    o da. o DA. S-a reintors Ioana. O DA! :))
    asa beh punk πŸ˜›

  4. 4

    an0nymus said,

    It was only meant as a compliment (so basically making you feel better was what I was aiming for). I think we all love you just the way you are πŸ˜€ Just don’t even try to turn it off a’ight?

  5. 5

    Ioana Hurjui said,

    ooooh, stop it guys…. :)) :))
    mamma’s baaaack :)) =))
    u missed me, didn’t you? ;))
    (hihi, giggles style)

  6. 6

    Cosmin said,

    daca o dai din nou pe mushy…i’m watching you…

  7. 7

    Raluca Goia said,

    ia uite cata inversunare!!…mai suzi da’ ce s-a intamplat? lasa cocalarul sa fie cocalar, ca daca nu ar fi…..nu s-ar mai povesti.

  8. 8

    Ioana Hurjui said,

    pai tocmai suzi, las cocalarul sa fie cocalar,ca daca n-ar fi n-as mai avea io ce povesti :))

  9. 9

    Ioana Hurjui said,

    @cosmin: pai stim cu toti ca at some point va reveni perioada mushy, it’s the circle of life baby

  10. 10

    Somebody said,

    Dar vai…slap us, master, aaa, mistress, aaa, scarba πŸ˜€ :)))))))
    Vezi k ai mai uitat multi, ti-am spus sa iei lecitina.
    P.S. : Good one

  11. 11

    Ioana Hurjui said,

    thank you thank you, i’ll be here all week :))

  12. 12

    marius said,

    belea…cum ar zice Titel din Toamnei “norok la djmekeri”.
    Pentru restu care nu inteleg…”taci futu-ti mooorr….”.

    ma rog acum mai slab din cauza stim noi cine. in rest good to have back sis

  13. 13

    Ioana Hurjui said,

    :)) Yeah, I love you too ;))

  14. 14

    raducea said,

    ai uitat de radu :))

  15. 15

    Ioana Hurjui said,

    cum ceri tu atentie ma, tz tz tz, esti ca un copil :)) :))
    Sorry, nu intri in categoriile de aici πŸ˜‰

  16. 16

    raducea said,

    damnnnn.. πŸ™‚

  17. 17

    me said,

    shiet si mie se spunea ca fac pe durul :)))

    daca vrei maine o sa fac eu o mica povestioara pe blog cat de mult poti face misto de anumite persoane..
    daca idioti care iventeaza tevi sparte o sa ma trezeasca de dimineata o sa fiu la maxim’ motivat πŸ˜€


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

