O noua leapsa

O leapsa care mi-a placut si pe care am furat-o de aici.

1. Vorba preferata: pidla nu-i!
2. Vorba detestata: ce faci papusa?
3. Drogul favorit: muzica mea
4. Sunetul preferat: vocea aia spunandu-mi “noapte buna, iubi”
5. Sunetul detestat: clefaitul
6. Ce zic la nervi:  puuuuuuuu*a mea….
7. Pe bancnota punem pe: Mitzi :))
8. Meseria strict interzisa pentru mine: bancher
9. Ma voi reincarna in: Billie Holiday
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune: Pilda nu-i! :))

________________________________

1. Ariel M-Zim 5 – mirosul lenjeriei curate de pat de la mama

2. Prima zi de scoala – mirosul de caiete noi

3. Ploaie – hihi:) primul sarut ever ever

4. August – banca de sub via din curtea bunica-mii

5. Einstein – funky

6. Messenger – spune orice pentru ca poti

7. Scame – dorky (don’t know why)

Dau mai departe la: Roxi, Raducea, Bobo, Marius, Cosmin, Nenu, Jack, Cristi S., Raluky, Celei-care-se-stie-si-o-arde-dubios si oricui vrea sa o fure.

4 Responses so far »

  1. 1

    BoBo said,

    Și eu o ard dubios 🙂

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    :)) don’t we all :))

  3. 3

    inmyowntwistedworld said,

    leapsa preluata 😀

    i like this shiet…

  4. 4

    […] preluat-o de la aia mica si rea Postat in about good things to do. Tag-uri: […]


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

