In gradina lui Ion…

Mi-e cam lene. Is sictirita. O mica pana creativa. V-as spune o faza caterinca, da rmi-e cam lene. Azi dimineata la ora 5 o ardeam Seinfeld cu sor’mea. Sper ca nu radea din politete :))

***

De ce oamenilor le e atat de greu sa zica “te iubesc”? Ma rog, de ce mi-e mie greu sa zic chestia asta? In fine, ma gandeam la chestia asta in timp ce ii dadeam un mesaj maica-mii in seara asta si i-am zis ca o iubesc pe ocolite, asa, in stilul specific Ioana. Am zis de putine ori chestia asta in viata prietenilor, parintilor, iubitului…

De fiecare data m-am fastacit ca o fetita rusinoasa. Cred ca de fiecare data am si rosit pe tema asta, jur :)) aaaa, si mereu iese din gura mea cu un ton de ala de copil care s-a emotionat ca a primit un cadou si ii e rusinica sa zica multumesc :)) :))

Au fost si dati in care n-am raspuns la asta. Cea mai naspa faza a fost in liceu cand un tip mi-a spus foarte patimas si dramatic ca ma iubeste si eu i-am zis “Multumesc, eu nu” :)) ce scorpie incaltata eram, tz tz tz

***

Cristi imi spunea acum cate zile ca io nu-s obisnuita sa las garda jos si ca imi place sa am control asupra lucrurilor. Da, imi place sa am control asupra mea ca sa nu fac idiotenii in stilul meu de berbecuta. Dar nu imi place sa controlez situatii sau oameni decat daca e ceva grav, nush, gen ca ceva scapa de sub control.  E bine sa lasi lucrurile si pe umerii altora, jur. 

***

Imi plac oamenii deschisi, care nu tin garda sus aiurea. Nici io n-o tin decat daca vad ca cineva incearca sa faca scheme cu mine. Atunci se termina smecheria, copilasi :))

***

Realizez pe zi ce trece ca una dintre cele mai mari placeri ale mele e sa visez cu ochii deschisi. Fac asta de cand ma stiu. Si de multe ori o fac cand sunt cu lume, nu cand sunt singura. E ca si cum as trage chiulul din mine. Bine ca nu apare o bula de aia de dialog deasupra mea pe care sa scrie “Back in ten” :))

***

Redbull-ul e o bautura infecta si nu imi place deloc. Dar beau de sting lately ca macar isi face efectul si ma tine treaza. Nush daca neaparat din cauza taurinei sau din cauza gustului de rahat :))

*** 

As vrea sa lenevesc o vreme, sa fiu o mica larva cum zice Pisi. Sa nu mai am cearcane si sa ma mai ingras nitel si sa nu ma mai doara spatele de la statul in fata laptopului. Vad ca si Mitzi se revolta ca nu prea vin acasa ca m-a cam taiat de la ratia de afectiune in ultimele zile. She’s trying to make a point :))

***

Am ras zilele astea la birou cum n-am mai ras de mult. Suntem niste mici distrusi workaholici da’ macar suntem caterinca in felul nostru bolnav si abstract :))

***

Va urasc pe toti astia care la ora asta dormiti si sunteti acasa in patutul vostru si leneviti. Doamne ce m-as iubi si io un pic cu patutul meu….

***

Pe principiul “in gradina lui Ion toate pasarile dorm numai una n-are somn” da’ de fapt are si that would be me 😦

Cur cur cur

11 Responses so far »

  1. 1

    Raluca Goia said,

    na…eu spun te iubesc, pt ca am trait drama de a nu spune la timp si acum tip cat ma tin plamanii, sa se stie. numa ca lu mama….nu stiu, lu mama nu pot sa-i spun, ea stie lucrul asta pt ca sunt copilu’ ei si stiu si eu ca ma iubeste chiar daca nu mi-o spune. e ciudat sa ii spun lu mama ca o iubesc….o pup de 10 ori si o tin in brate 5 minute si nu-i mai dau drumul….dar sa ii spun te iubesc nu-mi iese. e mama…ea stie ca o iubesc. sau….ar trebui sa-i spun?

    aoleu, du-te si culcat-te ca uite ce chestii starnesti!
    na ca pe tine te iubesc si nici tie nu-ti zic asa dez, ca esti pe acelasi principiu cu mama:) tu stii lucrul asta asa ca te pup de 10 ori si te tin in brate 5 min!

  2. 2

    Somebody said,

    Mmmm…I hate you, my mum, my dad and my wife because :

    My mum pentru ca m-a crescut, mi-a dat un sut in fund, bine, mai multe cand nu vroiam sa fiu o lady pentru nimic in lume si acum nici macar nu cred ca stie ca a reusit, pentru ca m-a ascultat back then, pentru ca o vad foarte rar, la o tigara sau in locuri in care oricat am incerca sa vorbim, those moments don`t fit in that picture, pentru ca a uitat de acea cafea “intre fete” si si si…I think it’s enough.
    Aaa…apropo, this confession calls for me to quote her “Trebuie sa va lasati de fumat, eu nu o sa ma apuc, niciodata.” Mwahahahaha, yeah you diiiiid! :))

    My dad pentru ca m-a invatat sa respect anumite valori, pentru ca a stiut intotdeauna ce se intampla cu mine chiar daca nu am vorbit, pentru ca stiu prea multe, pentru ca are o placere sadica sa ma intepe ori de cate ori comit cate o tampenie sau il supar, pentru ca este enervant de distant until I get my feet back on the ground, da, stiu ca o sa mi-o fur data viitoare cand ne vedem, pentru cafelele de 3/4 de zi, pentru cele 100 de majorate din acea vara.

    My wife pentru ca…oh dear..a suportat mai multe discutii decat majoritatea cunoscutilor mei, stie si ce vrea si ce nu vrea, imi suporta crizele, masinile, rautatile, pentru ca trebuie sa-mi spuna intotdeauna “ti-am spuuus” desi stie ca ma scoate din sarite, pentru ca trebuie sa aiba acele hunches, pentru ca nu iese in timpul saptamanii, pentru ca atunci cand ne certam you could swear we are married si totusi, we stick together si in general facem impreuna, both good and evil things(GOD, I HOPE WE WON’T MARRY TWINS SI TOT II DORESC SA FACA TRIPLETI).

    And you pentru ca….pentru ca pot si pentru ca esti tu. Pentru ca esti o scarba cu sentimente, pentru ca stai pana la urma te muti in Victoriei, pentru ca in fiecare saptamana ajungem sa bem o cafea pe mess sau la telefon, pentru ca numai pe noi ne pot distra rautatile atat de mult, pentru ca tot vreau sa fi super-muza de la spitalul 9, dar in camasa aia transparenta. :))) Si totusi, prefer sa ma iau de tine cand vorbim direct, e mai amuzant asa.

    End of my letter…

    P.S. : De fapt, ii iubesc pe toti cei mentionati sus, my mum pentru ca “smile&wave” a ramas dupa cativa ani si pentru mine a insemnat more than just a joke, my dad pentru ca ma lasa sa ma pierd si totusi intotdeauna ma regaseste, my wife pentru ca she’s my sober part whenever I lose myself in another stupid thing si pe tine pentru ca…nu stiu de ce inca, dar…e de bine. :))

    As for my parents, I couldn’t live without them mainly because they have put the basis of what I am today, because there would have been no me if it wasn’t for them.

    N.B. : POT SPUNE ACESTE LUCRURI IN SCRIS SI FOARTE RAR, POATE MULT PREA RAR CAND VA VAD ASA CA ENJOY THIS SI…NU VA ASTEPTATI LA CHESTII MUSHY DIN PARTEA MEA, CHIAR NU POT SI…ORICUM NU VREAU. :))

  3. 3

    Ioana Hurjui said,

    @ral: si io te iubesc pe tinde duda, desi lately te vad rar, prea rar si mi-e dor de idioteniile noastre si de vinul baut si de fumat ca nebunele si de facutul pe mana si pe spate ca niste junie ce suntem. si lu’ Penda zi-i ca o iubesti mai des. sau doar zi-i. eu ii zic maica-mii. ii dau mesaje si mailuri si uneori ii scriu si i-as spune asta de 5 ori pe zi daca nu as fi o fastacita cu un simt al penibilului mult prea dezvoltat….

    @L. nimeni nu e nimic fara parinti, crede-ma. si eu te iubesc mult pitico si e ciudat pentru ca nu putem spune exact de ce dar e palpabil si rar se intampla asta. Amandoua suntem niste scarbe cu sentimente si tim sa lasam sa se vada doar cat trebuie, cat vrem.Si sa vii sa ma vezi la spitalul 9 pentru ca merit. atunci o sa bei cafeaua direct cu mine, macar :)) si esti mushy dar in felul tau. nu tre sa am 5 facultati ca sa stiu asta bai asta mica. Tushy loves you…..

  4. 4

    Somebody said,

    Ba nu, nu sunt mushy si si si…sa-ti stea, de fapt, sa va stea si tie si denaturatei (dk nu mi-o iau, mare mirare) in gat toaaaate cafelele, pana nu beti una cu mine si nu va tineti de promisiune cu seara, noapte, blaaa aia intre fete.
    Asaaaa….acum pot sa adorm fericita.

    P.S. : You should get some sleep, in gradina ta, sa fi tot tu pasare si sa doarma toate in afara de tine….? mmm…That’s too sick, even for you. :)))))

    Noapte buna Tushy! Love yooou

  5. 5

    bhupender said,

    i love you…………

  6. 6

    elf said,

    dude, blogu tau se transforma in eva.ro or smth. plm, am fc diabet. anunta-ma cand renunti la posturile siropoase asa cum ai promis.

    si sa stii k majoritatea oamenilor zic foarte rar te iubesc. eu am zis-o cand eram mica mamei si dupa aia o singura data si altei persoane. nu e nimic special in asta.

    ma duc sa beau ceva amar sa-mi mai revin 😛

  7. 7

    Ioana Hurjui said,

    du-te du-te, asa fii roxana we all know and love 😉

  8. 8

    Ioana Hurjui said,

    @bhupender: who are you? :))

  9. 9

    Somebody said,

    uuuuuuh, te iubeste femeile dudo :))

  10. 10

    tanarul talent tanar said,

    Nu e greu sa spui te iubesc. nu prea o ardeti prin cluburi tushies.. in club, ajungi sa spui te iubesc si hidrantului, pt ca e rosu, si ti-a adus aminte de patrie. deci..hai cu toata sentimentareala asta de toamna-iarna-presarbatori, ca nu e combinatie.

    jah bless, si succes fanilor ioanei. cine stie?

  11. 11

    Ioana Hurjui said,

    @tanarul talent tanar: ah, cate inimi ai frant tu acuma T., tz tz tz
    sau ca sa o citez pe blonda, cine stie cati baietei suspina acum in blogosfera din cauza cuvintelor tale ;))


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

