Just like a little girl…

Oamenii sunt ciudati. Pretind ca le plac lucrurile simple insa n-ar putea trai fara toate acele complicatenii care intra in categoria “lucru manual”. Sau poate doar eu sunt asa, who knows….

Ideea e alta. Si anume ca oamenii din jurul meu au un talent macabru de a-si complica singuri viata (eu ma exclud din acest post pentru ca oricum sunt recunoscuta pentru acest talent). Uneori, bullshit-ul ala cu “you have to learn to let go” nu e chiar atat de prost pe cum pare, serios. Doar ca atunci cand facem asta intotdeauna se va gasi cineva sa ne faca LASI.

Si nu stiu cum se face ca in orice chestie de genul asta vedem mereu capatul de drum unde cica ar trebui sa ne astepte ce ne dorim, dar nu vedem drumul. DRUMUL, frate. Si drumul e mereu accidentat si bumpy si te secatuieste si te depersonalizeaza si cand ajungi ACOLO iti bagi p**a pentru ca iti dai seama ca n-a meritat (nu ne referim la cazurile unde drumul merita, ca sa zic asa) si ca de fapt it ain’t worth it.

Da, bine. Cum iti dai seama cand se merita sau nu? Well, little boys and girls, you don’t. Nimeni nu judeca rational si in perspectiva adevarata. Ca deh, romantismul nu moare niciodata. Si e frumos sa credem in happy-ending-uri si in nemurire si asa mai departe.

Da, probabil ca in in clipa in care va citi acest post Rox va fi prima care sa imi sara in cap, acuzandu-ma ca si eu cred in astea. Da, cred. Dar cucuiele mele imaginare, mentale, sufletesti, etc isi spun cuvantul. Si pe vreme rea dor, ca la reumatism. Si nu exista vreun Ben Gay spiritual in aceste cazuri.

Stiu, va ganditi ca sunt nebuna si ca ce legatura are ce zic si cu ce. Are si n-are. Dar e e 2 jumate noaptea si io-s la birou si intru in starea aia de meditatie profunda de om nebun care refuleaza. Asta pentru ca daca o dau din nou in romantisme cu baitza magica si vindecatoare Rox imi crapa iar capul pentru ca ii e dor de posturile mele funny si anti-bullshit. Ba, io sunt anti -bullshit cand e vorba de altii sau cand mi se rupe la banana, ca sa il citizez pe Raducu. Dar io n-am banana asa ca what do I do now?

Plus ca funny sunt tot timpul, chiar si atunci cand nu incerc sa fiu. Sad, i know :))

“Pisi” m-a intristat in seara asta ca o ardea el melancolic. Si are dreptate cand zice ca amandoi suntem niste fraieri. Stim noi de ce. De ce??? (stiu ca va intrebati). Pai, buna intrebare. Pentru ca asa suntem noi, pentru ca asa am ales sa fim, pentru ca e mai simplu asa, pentru ca asa avem o motivatie, pentru ca pentru ca pentru ca…. We just pretend that the reason really matters. It doesn’t. But it feels cozier this way. And people don’t know how to give up. Doar obosim din cand in cand si atunci ne mintim ca “we moved on”. 

“Buna, sunt Ioana si sunt trista de felul meu” – asta ma punea Jack sa zic acum doi ani ca forma de tratament. Nu, nu sunt trista de felul meu. Sunt trista de felul tau, zicea cineva atunci :))

Si nu sunt trista. Doar ca ma gandesc prea mult si atunci cand te gandesti nu pot toate gandurile care iti vin sa fie pe sistemul happy happy joy joy. Chiar cred ca oamenii nu stiu sa fie happy. Si se tem sa fie happy pentru ca asteapta “palitura” de dupa. Si atunci cand chiar suntem happy, suntem asa 2% pentru ca restul de 98% il petrecem facandu-ne griji. “Dar daca…..”. Si atunci f***m meciul, ca sa il citez pe ungur. Invariabil dam noi un aut sau un hent sau un gol in poarta proprie. Si nu e fun. Si-atunci o ardem ca Banel cand a dat un gol in poarta noastra. Mainile in cap si luat toate rudele (proprii) la blagoslovit.

Sunt obosita. Sau poate nu sunt de fapt dar imi place sa ma plang :)) Bitching around like only a woman knows how to :)) :)) it takes years and years of practice, it’s not that simple, really :))😉

Conchid prin a spune ca vreau sa mi se faca pe spate. Aaaaa da, si ca sunt nebuna. Daca recunoasterea chiar e primul pas spre vindecare atunci sunt pe drumul cel bun, nu?…

Bob Dylan – Just like a woman

“She takes just like a woman, yes, she does

She makes love just like a woman, yes, she does
And she aches just like a woman
But she breaks just like a little girl.”

9 Responses so far »

  1. 1

    me said,

    Stii ce se spune, in viata suferi mai mult decat sa te bucuri (80%vs20%) dar suntem destul de dobitoci incat sa spunem: da ne traim viata la maxim!!!
    Ii invidiez pe prosti si pe manelisti cu IQ-ul cat o maimuta fiindca ei uit ca nu se spala pe fata dar tin minte ca au femei si bani….

    PS: regula nr 1 sa nu recunosti niciodata ca suferi de ceva. Suntem intr-o jungla si animalele ranite mor primele😀

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    Do you see any injured animals? Huh?Huh? :)) All i see is a woman bitching around :))
    Welcome to the blogosphere, Nenule ;))

  3. 3

    me said,

    :))))
    S-a dus drak aerul ala de “barbat misterios”…..

    Si ceva imi spune ca ai vorbit cu “the big bad lady” de ma intitulezi NENULE…
    😦

  4. 4

    Ioana Hurjui said,

    :)) the big bad lady asa te alinta. asa ca i thought i should be friendly ;)) ;))

  5. 5

    elf said,

    in primul rand, 2% + 99 % = 101 %, which is wrong.

    in al doilea rand, nu intentionam sa-ti crap capul pentru nici unul din cele doua motive mai sus mentionate. sincer, ieri nu ai scris pe blog cand eram la munca si speram mult de tot azi cand intru sa fi scris. m-am obisnuit sa fiu la munca sa-ti citesc blogul asa ca orice scriai era ok. buna strategia de marketing pe care mi-ai aplicat-o. uite cum iti accept orice tampenie acuma, vezi, u scheming little bitch:P

    in al treilea rand, nu mai repeta atat ca esti nebuna. noi cei 4-5 oameni care iti citim blogul stim asta deja si incercam sa uitam.

    si m-ai starnit acuma sa scriu un post pe blogul meu in care sa completez/confirm/infirm cele spuse aici.

    p.s. imi place sa-mi citesc numele pe blogul tau. imi gadila amorul propriu:D

  6. 6

    Ioana Hurjui said,

    in primul rand, 2% +99% or fi facand 101, dar la mine e + 98%😉 focus Pinky :))
    in al doilea rand, the scheming little bitch loves you too :))
    in al treilea rand, i don’t care, e blogu’ meu si scriu ce vreau pe el :)) (mature, i know)

    da frate, mai scrie si tu pe blogul ala ca se usuca si cade, jur!

    deci de-acum nu mai mentionez numele tau pe blogul meu, ca o sa devii o narcisista mai mare ca mine si nu pot accepta asta😉 :))

  7. 7

    raducea said,

    radu e un fel de guru.. i think :))

  8. 8

    Ioana Hurjui said,

    iar vorbesti despre tine la persoana a treia pitzi? :)) :))


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

