Bits and pieces

Aseara aveam pofta de paste. As fi vrut sa gatesc. A trecut multa vreme de cand am gatit ultima data. N-am mai avut timp, n-am mai avut chef. Usualy nici nu gatesc chestii wow pentru mine, ci pentru prieteni. In ultima vreme parca am tot mai putina vreme si pentru prieteni. Time is against me, maybe…

***

Mama imi tot spunea la un moment dat ca daca vreau sa fiu o scriitoare buna, trebuie sa invat sa scriu si cand sunt fericita. In mare pentru ca scriu si scriu bine atunci cand sunt nefericita. E greu. Sunt haotica cand sunt fericita, nu ma pot aduna, am 1000 de ganduri pe care nu le pot controla. Fericirea e deci daunatoare dar nu as renunta la ea niciodata. it’s mine to have or give….

***

E fotograf (not you, T.). L-am vazut prima oara in metrou acum 2 saptamani. Azi l-am vazut in cladirea unde lucrez. Am schimbat doua vorbe si o bricheta. E poate unul dintre cei mai frumosi barbati pe care i-am vazut. Mi-a zis ca am ochii frumosi si rari (ca si culoare, that is). Imi plac barbatii frumosi, dar cei atat de furmosi tind sa iti ia ochii si atunci devin doar o bucata de….. carne, un bibelou de la care nu mi-as putea dezlipi niciodata privirea. Imi plac micile imperfectiuni. O cicatrice mica, poate… detalii care sa ii faca umani si nu zei.

***

Am nevoie de timp. Un timp al meu. Ioana Time… Ochiul ala nterior se deschide iar si mintea mea are nevoie sa vada lucrurile asa. This comes with time…

***

Sunt multe lucruri frumoase in lume si parca incep din nou sa le vad. Ieri am gasit pe adsoftheworld niste chestii care m-au impresionat profund. De ce nu au si romanii aceeasi mentalitate deschisa si relaxata si plina de viata? As vrea uneori sa fiu copywriter dincolo. Acolo nu mai trebuie sa te joci cu mintile oamenilor ca la noi. Acolo e un teren de joaca unde ei iti pregatesc ustensilele si asteapta sa vii cu jocul….

***

Derutez oamenii. Unii imi spun ca Ioana din viata reala (pe fatza, cum ar spune Raducu) nu pare aceeasi cu cea care scrie pe blog. The 2 are one and the same, believe me, in varianta de completare, desigur 😉

***

Am inceput sa nu mai caut o singura muza. Devin muze pe parcurs, de la o perioada de timp la alta, oameni, lucruri, stari, detalii… 

Mama, cred ca m-am facut mare…

Leave a Reply

