The dirdy birdy

Nu stiu daca mai tineti minte anime-ul asta, acum foarte multi an intra in pauzele de reclama de la MTV.

L-am redescoperit anul asta la festivalul de anime-uri, dupa ce acum 2 ani l-am cautat in disperare (am dat inclusiv un mail unuia dintre sefii mari de la MTV, intrebandu-l daca nu il are in arhiva – gen nu stiam cum se cheama, asa ca i l-am descris :))  – i’m crazy, i know)

Enjoy

6 Responses so far »

  1. 2

    raducea said,

    remember.. da mi se pare ca dadeau tot timpul doar faza cand batea pasaroiul sau ce natie o fi si ala 🙂

  2. 3

    Ioana Hurjui said,

    da, doar faza aia o dadeau

  3. 4

    raducea said,

    destept este eu!

  4. 5

    tanarul talent tanar said,

    Sunt facute de ala care a facut si courage the cowardly dog.

  5. 6

    me said,

    mda ….as putea spune ca te linisteste, mai rau te spala pe creier…

    CIA shiet…


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

