No play

Toata viata am detestat oamenii care au incercat sa imi impuna sa fac chestii asa, just for the fun of it. Din pacate, poate, pe masura ce am crescut mi s-a dezvoltat din ce in ce mai mult acest simt al independentei si am refuzat sa fac chestii pe care altii mi le-au impus impotriva vointei mele sau care au fost spuse pe un ton “demanding”.

Nu, n-am nevoie de rugaminti sau de pupincurisme, ci doar de un ton civilizat sau, daca e cazul, de un argument plauzibil.

Si, mai mult decat atat, urasc profund cand cineva incearca sa se joace cu mintea mea sau ma ia “for granted”. Adevarul e ca nu e atata de greu sa te joci cu mintea unui om. Si daca esti atent la detalii poti specula slabiciunile cele mai profunde ce se ascund in firea unei persoane. I should know, vorba lui Jack, eu vand fericire in fiecare zi prin natura jobului meu si speculez slabiciunile si nevoile oamenilor pentru a-i face sa se comporte cum vreau eu (sa cumpere un produs, serviciu, etc.)

Cu atat mai mult nu suport cand cineva incearca sa aplice chestiile astea pe mine, sa speculeze slabiciunile pe care le am fata de anumiti oameni pentru a obtine ceva de la mine.

Asa ca punct. Fast forward. Click. De la capat.

5 Responses so far »

  1. 1

    miseintamplanumaimie said,

    Cine a indraznit punk? Tell me…

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    sa fac o lista? :))

  3. 3

    Cosmin said,

    a black wish list…
    sa ma treci si pe mine….eu sunt pe orice lista. 🙂

  4. 4

    Ioana Hurjui said,

    :)) not on this one, sac!


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

