Expirat, baby… :))

Aseara un prieten m-a tarat in Expirat. N-am nimic cu acest club, doar ca nu e tocmai pe gustul meu (si nu, nu-s fitoasa😀 ).

Culmea, aseara a fost dragut. Desi era hiper plin si un fum de tigara care si pe mine, fumatoare inraita, m-a facut sa lacrimez, a fost fun. N-am prea putut sa ma imbat, don’t know why. Si nu e fun sa fii treaz cand altii sunt beti :))

Nu mi-a placut ca erau multi multi pokemoni (emo, pentru necunoscatori). Unii dintre ei dansau de parca tocmai erau in mijlocul unei crize de epilepsie :))

Mi-am luat si vreo cateva maini pe cur din multime, asa, bonus din partea casei, ca sa nu simt ca n-am parte de atentie😉 :))

Un tip a incercat sa ma agate la bar intrebandu-ma daca nu vreau sa mergem intr-un loc mai retras sa vorbim. Culmea, trecand peste replica relativ jalnica de agatat, ma gandeam, in naivitatea mea, cum poate sa ma intrebe asta intr-un club atat de plin ca abia am reusit sa prind loc la baie sa fac pipi. Naiv, stiu.

Asa, pentru posteritate, tipul era ceea ce s-ar putea numi “bunaciune” :)) :)) Bine, curios, am vazut in club foarte multi tipi misto rau dar foarte multe femei urate.

Un prieten de-al nostru a ars-o pe dancing mood, la genul ca daca il vedeai dansand te cacai pe tine de ras. Si e gen o namila de aproape 2 metri :))
Nu prea aveam loc sa dansez si io, maaaare dansatoare de fel, ma desfasor :)) Da’ n-aveam loc😦

Faza cea mai tare a fost la un moment dat cand, in timp ce “ma rupeam in figuri”, am atins din greseala o gagica care trecea pe san. Frate, mi-a dat un zambet laaaaaaaaaaaarg de tot :)) =)) As avea sanse de bi, ce pot sa zic ;))

Fun fun fun, what can I say….

13 Responses so far »

  1. 1

    Cosmin said,

    …din greseala…yeah right😛 :))

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    ;)) ce sa zic si eu acuma, na… :))

  3. 3

    raducea said,

    kinky stuff

  4. 4

    elf said,

    nu credeam k o sa apuc ziua in care tu o sa mergi in expirat. vezi, bah, k e bine sa fii mai open minded?

  5. 5

    Ioana Hurjui said,

    aoleu, zi-le mah tu din intelepciunea ta ;)) :))

  6. 6

    Ioana Hurjui said,

    si mai scrie si tu pe blogul ala ca se usuca si cade😉

  7. 7

    nasuc said,

    Geeez, ce s-o fi intamplat cu caminele culturale, unde trebuia sa ii cumperi unei fete flori inainte de o tine de dupa umeri, si aia era dupa o schema “by the book” in care pe el il apuca cascatu’ and all?

  8. 8

    dana said,

    am auzit k-n expirat misuna genu asta de fete…asa k go ahead

  9. 9

    Ioana Hurjui said,

    :)) Bai nu merci, I like boys😉 :))

  10. 10

    elf said,

    tu iti dai seama ca la prima ocazie cand ma duc in expirat te iau cu mine, da?

  11. 11

    Ioana Hurjui said,

    De ce, vrei sa-ti agat o gagica, ceva? :)) :))

  12. 12

    miseintamplanumaimie said,

    Asa se agata in expirat? Trebuie sa ajung si eu pe acolo…

  13. 13

    Ioana Hurjui said,

    :)) vrei sa iti agat si tie o tipa punk? cum o preferi? ;)) :))
    Sunt aceasta zeita cand e vorba de alte femei, aparent😉 :))


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

