Trading time…

Cand eram mica toata viata mea se invartea in jurul parintilor mei. Dupa 22 de ani, desi independenta, cu facultate si job, inca depind la fel de mult de ei. Si pe masura ce ei imbatranesc imi dau seama cum se inverseaza rolurile si copiii devin “parinti” pentru parintii lor. Si apar grijile ca imbatranesc si se imbolnavesc si nu mai sunt ca atunci cand erai tu copil.

Ei mi-au oferit mie cea mai frumoasa viata, cea mai frumoasa copilarie si dragoste. Eu poate le-am oferit lor satisfactii care sa le demonstreze ca toata educatia pe care mi-au oferit-o a fost buna.

Au imbatranit. Sufleteste si mental sunt la fel ca acum 22 de ani, dar corpul a imabtranit. Si ma uit la mama si mi se pare ca e ca un copil pe care imi vine sa il strang in brate mereu.

Sunt aproape 4 ani de cand am plecat de acasa si, sa zicem, sunt cat de cat pe picioarele mele. Si ii vad pe ai mei de 1000 de ori mai rar decat mi-as dori sa ii vad. Si au imbatranit si pe zi de trece mi se cuibareste in suflet spaima ca…… nici nu pot sa o spun. Si as face orice sa nu se intampla lucrul ala de care ne temem toti. Si am invatat sa nu ma mai cert cu ei pentru ca stiu ca nu are rost. Sunt ai mei si ii iubesc mai mult decat orice pe lumea asta.

Mi-as scurta eu viata cu 20 de ani doar ca sa ii dau lor. Si as corny as it may sound, imi doresc din tot sufletul sa prinda nunta mea si pe a sor’mii si sa isi vada nepotii, sa ne vada asezate si fericite.

Dar viata isi urmeaza cursul si timpul asta futut nu sta in loc pentru nimeni, niciodata.

Anul viitor o sa ma apuc de cartea pe care i-am promis maica-mii ca o sa o scriu. O sa o scriu pentru ea si atat.

Sunt trista azi…  ce zici Doamne, 20 de ani de la mine pentru inca 20 de ani pentru ei?…

2 Responses so far »

  1. 1

    raducea said,

    why so serious ? 🙂

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    Pai uneori viata ne mai face si seriosi… (mare vorba am zis, nu? ;)) )


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

