99

Pentru ca in clipa asta stau si frec oarecum duda la birou, here goes:

1. am o alunita pe mana dreapta si toata lumea crede mereu ca e vreo pata, asa ca se mai apuca cate unul-altul sa incerce sa o frece :))

2. am avut un caine pe care il chema Toto

3. cand eram mica eram foarte razbunatoare, asa ca odata, cand mama a refuzat ceva ce ii cerusem, am varsat o calimara cu cerneala pe podea, privind-o sfidator (aveam 7 ani)

4. urasc sa spun cuiva “te iubesc”. Doar doi oameni au auzit cuvintele astea iesind din gura mea, dar greu :))

5. aruncam cu pietre in copii cand eram mica

6. initial trebuia sa ma cheme Alexandra, nu Ioana. Thank God that didn’t happen

7. de foarte multi ani visez o gradina pe care n-am vazut-o in viata mea dar care arata superb. Si in ziua de azi cred ca intr-o zi o sa o gasesc

8. uneori (rar) am niste impulsuri narcisistice care nu ma reprezinta

9. mi se pare foarte tare sor’mea, dar sa nu ii ziceti asta :))😉

10. imi doresc foarte mult un beatle vechi pe care sa il restaurez si caruia sa ii tunez motorul

11. scriu foarte mult (nu pe blog) dar nimic din ce am scris nu am publicat vreodata, desi am avut sansa

12. nu mi-a placut niciodata sa ma tin de mana cu un baiat. Unul singur a facut exceptie

13. cand sunt nervoasa zic de trei ori cur si ma calmez (cur cur cur ) :))

14. am avut cateva accidente de masina de care ai mei nu stiu. Intr-unul era sa mor

15. in copilarie am vrut sa ma fac doctor, apoi cantareata, apoi actrita, apoi dansatoare. Pana la urma am ajuns copywriter, deci sa zciem ca nu mi-am ignorat inclinatiile artistice

16. am mostenit ochii si caracterul maica-mii si ma bucura treaba asta

17. prin liceu am avut o carte de vraji si chestii de genul, ma pasiona treaba asta

18. stiu sa ghicesc in cafea si in carti, desi n-am mai facut-o de ceva ani

19. sunt o romantica si o visatoare incurabila, dar foarte foarte putini oameni stiu lucrul asta sau imi vad latura asta mushy😀

20. gestul care m-a impresionat cel mai adanc in relatiile mele a fost o lacrima.

21. am o voce foarte frumoasa dar mi-e rusine sa cant. N-am mai facut asta din scoala primara

22. de obicei in relatii sunt ca o furtuna cand e vorba de sentimente. Iubesc foarte puternic si daca se termina sufar ca un caine.

23. ma fastacesc foarte mult cand cineva imi face un cadou sau ceva de genul

24. majoritatea lumii ma percepe ca pe o mica razboinica, care face singura lucruri si o arde independent. Prea putini stiu ca in intimitate sunt ca un copil ratacit si sunt dependenta de oamenii pe care ii iubesc

25. ma consum foarte mult pentru lucrurile care conteaza

26. in liceu m-am sarutat cu o fata. Tipa (Roxana cred ca o chema) saruta mai bine decat orice tip cu care ma sarutasem pana atunci :))
27. prima data cand un baiat m-a sarutat french style nu mi-am dat seama. Am tinut minte sarutul ala doar prin prisma senzatiei ca am ramas fara aer si am avut fluturasi in stomac (aveam 14 sau 15 ani)

28. ma inteleg mult mai bine cu baietii decat cu fetele, drept dovada am mai multi prieteni decat prietene

29. sunt superstitioasa si uneori cred in cee ce visez. De obicei fac diferenta intre un vis normal si unul “prevestitor” si in majoritatea cazurilor chiar se intampla ce visez

30. primul baiat de care mi-a placut vreodata avea numele de Adi. L-am cunoscut la gradinita si ma fascina faptul ca avea caninii ascutiti :))

31. in copilarie si in adolescenta am avut cateva experiente paranormale neplacute

32. pe principiul Johnny Bravo “where’s my blanky”, am o patura de la bunica mea pe care o sa o pastrez pana la moarte, daca e posibil. Ea a fost unul dintre oamenii pe care i-am iubit cel mai mult.

33. nu ma tem de moarte si de multe ori imi trece prin cap gandul asta. Singurul lucru de care ma tem cumplit este ca cei pe care ii iubesc sa nu moara inaintea mea

34. acum un an si ceva am visat ca mama murise (doamne fereste) si nu am putut sa imi revin din spaima aia vreo 3 zile

35. imi place mancarea picanta

36. desi nu sunt o super frumusete (bucata, cum ar zice baietii :)) ) am avut intotdeauna prieteni frumosi si mai inalti decat mine (eu fiind o mica pitica😉 )

37. as innebuni fara munca sau fara o activitate profesionala care sa imi solicite gandirea

38. ma tem foarte rau de singuratate. Poate de aia am foarte multi prieteni :))

39. imi place foarte mult sa fiu tinuta in brate

40. i’m a freak when it comes to animals

41. desi e greu, inca mai cred in soul-mates. Daca n-as crede probabil ca as fi destul de trista

42. am fost un copil destul de matur pentru varsta mea si foarte istet (cel putin asa zice mama ;)) )

43. in copilarie mi-era frica de porci si de cocosi (m-a atacat odata unul de-al bunica-mii). Probabil ca de aia nici in ziua de azi nu imi plac pasarile

44. imi plac foarte mult filmele de groaza dar de cativa ani incoace mi se face frica si visez urat daca ma uit la unul

45. desi i’m very good with words si imi place sa vorbesc, am oroare de vorbitul in public pentru ca sunt o mica balbaita😉

46. am o obsesie pentru mainile barbatilor

47. in copilarie am dat cu capul de foarte multe chestii si am picat de peste tot de unde se putea pica. Culmea, niciodata n-am avut capul spart sau ceva rupt

48. imi place foarte mult vinul rosu, sec sau whisky-ul cu suc de mere

49. sunt foarte devotata fata de cei dragi dar foarte acida fata de cei care ma ranesc.

50. lasand modestia la o parte, sunt foarte buna in a manipula oamenii, dar am facut chestia asta foarte foarte rar in viata

51. nu supot seringile si acele, aproape ca lesin daca vad un ac indreptandu-se spre mine :))
52. vreau sa imi fac un tatuaj

53. in copilarie am cazut in santul bunica-mii si m-a scos de acolo un vecin, cu furca :))

54. am impresia ca ai mei nu or sa moara niciodata (gandire de copil, stiu, dar daca imi zice cineva altceva, ne suparam😉 )

55. cand eram mica minteam mult si chiar traiam cu iluzia ca mama ma crede :))

56. daca ma lasa cineva singura in casa noaptea ma panichez

57. am un stil foarte ciudat de a fi incapatanata cand nu trebuie si de a lasa garda jos atunci cand nu e cazul :))

58. sunt Berbec cu ascendent in Sagetator

59. in noaptea cand m-am nascut, desi era martie, era o furtuna de zapada care s-a oprit imediat dupa ce am venit io pe lume. Mama zice ca asa o sa fie viata mea, furtunoasa. Si a avut dreptate pana acum :))

60. imi place foarte mult jazz-ul vechi, dar sunt un hibrid cand e vorba de muzica

61. sunt predispusa la depresii facute din lucruri marunte

62. vorbesc foarte mult prin somn, dar rareori se si intelege ce zic

63. sunt insomniaca. poate pentru ca m-am nascut noaptea si atunci e elementul meu de fapt

64. visez in fiecare noapte de 22 de ani si imi aduc aminte fiecare vis a doua zi

65. sunt empatica cu maica-mea si cu Andrada, o prietena de-a mea, iar acum aproape doua saptamani am reusit performanta de a face un atac de panica doar pentru ca facuse recent un prieten, pe principiul sarcinei prin solidaritate sau cum naiba s-o chema

66. imi place foarte mult sa dansez si as putea sa zic si ca i know my shit, dar daca nu sunt cu anumiti oameni mi-e aiurea sa ma desfasor

67. desi de multe ori nu dau impresia, sunt foarte rusinoasa si foarte fastacita si atunci cand se intampla asta reusesc sa scot cate o prostie pe gura

68. imi place sa ma culcusesc, e o arta =))

69. urasc profund prostia si ipocrizia

70. am “ochii mari ca doua acadele, manga style” – citat din Cosmin, la insistentele lui :)) :))

71. sunt foarte pupacioasa

72. Jack imi spune Bugs, fetele imi spun Pisi, aia mica imi zice Tushy. Am avut multe “pet name-uri” de-a lungul anilor :))
73. sunt raraita

74.  cel mai meaningful cadou pe care l-am facut in ultimii ani a fost o scrisoare

75. primele amintiri le am de la 2 ani, desi sor’mea zice ca e imposibil

76. am o memorie foarte buna si imi amintesc foarte bine trasaturile si detaliile oamenilor care au insemnat ceva pentru mine

77. oamenii ma percep ca fiind misterioasa (dupa postul asta, clar n-o sa mai fie cazul :)) )😉

78. imi plac foarte mult copiii si animalele

79. urasc rosiile

80. sunt foarte credincioasa, dar nu sunt de parere ca trebuie sa ma duc duminica de duminica la biserica pentru a demonstra lucrul asta

81. am o pasiune fantastica sa ma duc (metaforic vorbind) cu capul in toate zidurile. Berbecul din mine, na…

82. pot fi donator universal, am grupa de sange 0

83. am noroc la jocuri de noroc si chestii de genul. Primii bani in felul asta i-am castigat la 8 ani la un loz in plic. Erau 5000 de lei din care mi-am luat o pereche de tenisi :))
84. in copilarie, o bateam pe mama la cap de fiecare Craciun sa imi cumpere o papusa. Nu ma jucam cu ea, doar ii faceam haine si hair styling :))

85. mi-e frica de gandaci

86. imi rod obsesiv buzele cand sunt nervoasa sau emotionata

87. cand eram mica mancam dulciuri in disperare. odata a adus mama o ciocolata nemteasca cu bucati mare de alune in ea si am vomitat in disperare dupa ea. De atunci mananc dulciuri foarte rar, doar cand mi-e pofta

88. am un metabolism foarte smecher, l-am mostenit de la Batranu’ :))

89. l-am pus pe tata sa ma duca in carca pana la 12 ani. Piggy back ride, anybody? ;)) :))

90. imi plac barbatii puternici si mai bine facuti

91. am un semn de “buna purtare” in genunchi de cand eram mica. e usor vizibil, dar eu stiu ca e acolo😉
92. urasc ciorba de burta 

93. la 10 ani sau ceva de genul, bunica-mea avea un vecin rrom (chiar romanizat tipul) care canta la ateneu. A venit si m-a cerut de la tata de nevasta pentru fi-su.

94. in adolescenta am avut un crush pentru un rus si am fost cuplata cu un metis (nu era chiar mulatru, era ceva mai deschis la culoare)

95. sunt vitezomana si am si o manie cretina de a-mi forta limitele la maxim, doar pentru putina adrenalina

96. in clasa a 9-a facusem un crush pentru proful de desen, un tip la aproape 30 de ani, foarte misto. provenea dintr-o ramura de rusi (nu el e rusul de mai sus) si arata foarte misterios. Doi ani mai tarziu s-a dat la mine si mi s-a facut greata de el :))

97. sunt dependenta de muzica

98. dau sfaturi foarte bune altora, imi asum rolul de “mama tuturor ranitilor”, dar i suck cand e vorba sa ascult eu sfatul altora sau macar sa le urmez pe cele pe care le dau eu

99. astazi sunt trista.

 

Cine mai vrea sa scrie 99 de lucruri despre ei?😀

12 Responses so far »

  1. 1

    raducea said,

    puteai sa scrii mai multe.. nu ma suparam🙂

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    :)) enough is enough. radem si glumim, dar in incinta celor 99 :))

  3. 3

    raducea said,

    am impresia ca am gasit`o pe tipa aia cu suferinta!🙂 ce zici de asta.. cat de tare rulez? ( defapt ea m`a gasit pe mine🙂 )

  4. 4

    Ioana Hurjui said,

    :)) zi-mi cine e ca iti zic daca e aceeasi

  5. 5

    Ioana Hurjui said,

    si acu sa vedem, scrii si tu 99 de lucruri despre tine?😀

  6. 6

    raducea said,

    uof .. nah bine dar pe maine.. ca acuma sunt la lucru.
    am sa-ti trimit mail cu tipa aia sa vedem daca e aia.. poate sunt mai multi suferinzi🙂

  7. 7

    miseintamplanumaimie said,

    Tu cu patura, eu cu un ursache de l-am primit cadou de la maicamea de la munca acum 16 ani…inca nu ma pot desparti de el. Si inca e modern.

    Toto? Ai cumva si niste pantofi rosii in dotare?😛

  8. 8

    Ioana Hurjui said,

    :)) i do actually, dar aia n-au venit odata cu cainele, ii am de vreo jumatate de an😉

  9. 9

    miseintamplanumaimie said,

    ce bine ca pe la noi nu zboara case…dorothy :))
    check this: dau la schimb povestiri paranormale pentru povestirile tale de la punctul 31…ce zici? cu prima ocazie cand ne mai vedem? poate mancam si niste mici?

  10. 10

    Ioana Hurjui said,

    hmmm, sper ca ai niste povestiri paranormale juicy, nu le vand pe ale mele orisicum :)) da da, poate si un pic, cine stie🙂

  11. 11

    Ioana Hurjui said,

    mic, nu pic, my bad😀

  12. 12

    miseintamplanumaimie said,

    damn right they’re juicy! sa stii ca sunt la fel de tari ca niste filme de groaza…oare o sa mai poti sa dormi dupa? muhaha😛


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

