Pentru ca nu suport prostia

Citeam azi blogul unei tipe. Am ajuns din greseala acolo. N-am sa dau numele sau linkul ca n-are rost, daca tot e batuta in cap macar sa nu traiasca rusinea de a o sti mai multa lume decat e cazul.

Tipa in cauza are un blog fuckin’ mushy. Frate da’ fuckin’ fuckin’ mushy. Si nu la genul ce dragut, ce romantic, am o lacrima in coltul ochiului si simt nevoia sa impartasesc dragostea in lume. Saraca femeie cred ca o fi fost parasita de Romeo al ei si acum sta si sufera. Not that there’s something wrong with that, vorba lui Seinfeld, ca na, toti ne-o mai luam si in barba, ca-n viata.

Dar absolut toate posturile ei vorbesc pe tema asta. Si sunt pline de poze artistice gen Deviantart si pline de melodii gen “down on my knees”. Da, nu o pot judeca pentru asta, doar ca nu-s eu genul asta de femeie.

Dar peste tot regasesc o replica atat de idioata si de tipica femeilor slabe: “niciuna n-o sa te iubeasca mai mult decat mine”. Ghinion, fata tatii. Crezi ca Romeo al tau se va intoarce la tine doar pentru ca actuala il iubeste mai putin decat l-ai iubit sau il iubesti tu? Adica cand naiba a devenit asta criteriu de referinta pentru relatii si fericire? Crezi ca eu l-as alege pe X in locul lui Y doar pentru ca X ma iubeste mai mult, desi mie imi place mai mult Y? E o idiotenie abstracta si o motivatie stupida pentru a face un om sa se intoarca la tine. ” Draga Dorele, sunt o idioata, am gresit si eu, te-am sufocat, sunt o taranca (sau nu),dar te iubesc mai mult decat Maricica. Eu zic ca tre sa te intorci la mine si sa pastem fericiti pe campii verzi pana la adanci batraneti.” Suuuure, that works every time😉

Si frate, dupa n posturi cu doamne cat sufar, ce greu imi e, te astept, te iubesc, te ador trecem la nenorocitule m-ai distrus, dar tot te iubesc si apoi apogeul e “chiar daca doare ca naiba, ma bucur ca pot sa iubesc” “ce gama larga de senzatii” (am citat).

Doamne iarta-ma, n-am nimic cu femeile care lupta pentru un barbat, nu condamn ca il vor inapoi sau ceva, there’s nothing wrong in that, dar have a little dignity, have a little class, have a little BRAIN!

Acum ca mi-am varsat naduful ma intorc linistita la munca.😀

8 Responses so far »

  1. 1

    mperciun said,

    toti incepem de undeva. poate s-o trezi🙂.
    cum ar spune un clasic in viata, nu-i dam numele (Titel din Toamnei 126 A, Bucuresti, sector 2, colt cu Ardeleni): “La munca futu-ti mo…”.

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    Da da, Titel e un clasic in viata “Traieste fiecare clipa” =))

  3. 3

    nasuc said,

    “Te-astept…Acasaaaaa…”🙂
    Sunteti rai, bai, jur. Cu ce sa iti ocupi timpul la job, daca nu o arzi pe blogu’ tau cu fluturasi si frunze de toamna (deh, “de sezon”) scriind pentru tine si prietenele tale istericute, si mancatoare de ciocolata, sperand in adancu’ sufletului ca EL va citi poliloghia sentimentalo’-diabetica si se va intoarce…Acasaaaaa? Zic si eu.

  4. 4

    Ioana Hurjui said,

    Si mai zici de noi sa suntem rai ma. tz tz tz
    Cum poti sa spui polologhie (nu poliloghie😉 ) referindu-te la niste cuvinte atat de frumoase si pline de tandrete ale unui suflet sensibil? Of, simt ca imi revine iar lacrima aia in coltul…. ochiului =))

  5. 5

    raducea said,

    si totusi poti sa dai linkul ? :)) VREAU SA RAD !

  6. 6

    Ioana Hurjui said,

    Nu, ar fi prea urat. Macar sa o lasam sa sufere in bruma de tacere/ intimitate care i-a mai ramas :))

  7. 7

    raducea said,

    si totusi ar fi atat de frumos si senzual🙂

  8. 8

    raducea said,

    a si da..
    Pe punct eS doua puncte .. te adaug ca`mi place cum scrii🙂 oficial sunt fanu 3 ( apropo la postu anterior in care ziceai ceva de genu “2 fani ai mei” )


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

