Bad karma or good luck?

It started as a regular monday….

Trezit greu, dus la birou, asteptat sa treaca timpul.

Bere cu prietenii.

10:30 – i go home

10:45 – arriving home

10:50- mi-am dat seama ca n-am tigari si nici suc, asa ca ma gandesc sa cobor sa imi iau.

Dus la supermarket, cumparat chestii.

Cand m-am intors acasa, in drumul de la supermarket spre bloc, I got beaten.

Doi idioti au aparut de undeva din spatele meu, m-au troznit, au sterpelit punga si dusi au fost. Si toate pentru o punga cu un pachet de tigari, suc si 2 plicuri cu ciocolata calda…

Si acum ma gandesc: e good luck ca nu aveam telefonul sau geanta sau orice altceva de valoare la mine sau e bad karma ca mi-am luat un picior in burta si o lovitura la spate?

Sa le dea Dumnezeu “sanatate” si toate cele “bune” celor doi “gentlemani” care mi-au facut ziua mai buna…

4 Responses so far »

  1. 1

    Cosmin said,

    nu pot sa cred. esti ok?

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    Da, i’m ok. Dupa ce am injurat ca un barbat si am plans ca o femeie mi-a trecut.

  3. 3

    Cosmin said,

    Ce lume de kkt…
    Bine ca nu a fost mai rau. Vrei un pepper spray?

  4. 4

    Ioana Hurjui said,

    :)) Nu, stai linistit, cred ca o sa iau niste lectii de kick boxing sau ceva, ar fi mai fun pentru oricine ar vrea sa mai incerce ceva dupa faza asta😀


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

