Big yellow taxi cab…

Uneori Bucurestiul mai si reuseste sa ma surprinda. Placut chiar.

In seara asta am fost sa ma vad cu o prietena cu care nu ma mai vazusem de ceva vreme. Ha ha ha, hi hi hi, s-a facut tarziu asa ca mi-am chemat un taxi care sa ma duca acasa.

Picture this: taximetristul – un nene la vreo 40-50 de ani. Asculta (culmea!!!) Leonard Cohen. Masina mirosea a levantica si mosc. Am intrat in vorba si mi-a povestit filosofie. Frumos. N-a vrut sa accepte bacsisul de la mine. Cand m-am dat jos din masina mi-a zis: “domnisoara, tineti minte: cand renuntam la lupta, uitam sa traim.”

Dincolo de aglomeratie si de mitocanie si de graba si de tot, oamenii mai sunt si misto, unii dintre ei. Cand renuntam sa credem asta, renuntam la frumos…

Leonard Cohen – Dance me to the end of love

3 Responses so far »

  1. 1

    me said,

    Nu puteam ramane pasiv la un astfel de post.

    Foarte dragut….

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    Multumesc pentru “activitate”, Vali 😀
    Da, e dragut ce s-a intamplat aseara. De fapt e nice s avezi ca inca mai exista asa ceva….

  3. 3

    me said,

    Crede-ma a fost un om din PR-ul lui Oprescu si care in lipsa de bugete vaneaza toti bloggeri din Bucuresti sa faca lucruri dragute 😀

    Bucurestiul e evil…. :-p


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

