Ioi…

Jurnal de razboi:

 

MI-e frig si fac febra de doua zile

Cafeaua s-a racit 

Ma uit la puiul de potaita care latra la usile glisante de la birou de cate ori se deschid

Acasa era bine si cald, in patutul meu

 

Voua va plac pinguinii?

12 Responses so far »

  1. 2

    mishistuff said,

    Da, foarte mult. Si cu marmelada.

  2. 3

    Ioana Hurjui said,

    @nasuc: pinguin hater :)) de aia nu te place mitzi, you mean mean creature
    @mishistuff: dilema: iti plac pinguinii si marmelada? sau pinguinii cu marmelada?

  3. 4

    miseintamplanumaimie said,

    mie mi-au marcat adolescenta pinguinii astia, de fapt doar unu’…il stii pe Pingu? cauta pe iutub si vezi daca iti place. bea si un ceai cald ca merge de minune. 🙂

    mai exista marmelada? invelita in ziar? dar tu nu cred ca ai prins vremurile alea.

  4. 5

    mishistuff said,

    saorma de pinguin cu marlmelada in ziar…….da nu, doar pinguin cu topping de marmelada

  5. 6

    Ioana Hurjui said,

    @miseintamplanumaimie: hah, am prins marmelada invelita in ziar.
    I may be young, but not that young
    @mishistuff: hmmm, interesant. dar ce parere ai despre marmelada cu topping de pinguin?

  6. 7

    mishka said,

    …. yammmiiiiiiii si mie imi plac dar nu inveliti in hartie de ziar, puneti hartia de ziar pe capota, trotuar, bordura etc. si serviti pea ea pinguinii cu sau fara marmelada…

    cei mai buni sunt cei ce s-au batut cu marmelada inainte…

    nu pinguinii ci oamenii

  7. 8

    mishistuff said,

    very possible my fellow hunters. However……sandwich deci cu oameni si pinguin? Omleta? Spagetti? Cred totusi ca o pizza a la Penguien ar fi foarte fusion.

  8. 9

    mishistuff said,

    @Host of the Pinguin Post Marmelada cu topping de pinguin este interzisa pe Marte. Deci este greau sa faca shipping aici dar moammma cum asi manca una.

  9. 10

    Rave said,

    Mie imi plac linguinii cu marmelada, bine facuti, la foc mic… Mic, hmm… Imi plac si micii, da… Cu marmelada n-am incercat.

  10. 11

    tanarul talent tanar said,

    Ca parte a lantului trofic, sunt OK.


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

