School’s on!

Azi e 15 septembrie – prima zi de scoala pentru pustime (nu ca as fi io mai ne-pustoaica sau ceva, dar na).

Si e exact ca in scoala, cand in prima zi mereu ploua si era o vreme nasoala si nu era pic de emotie, ci doar dorul verii trecute.

Vorbeam aseara cu un prieten si ii spuneam ca inca imi amintesc o senzatie din generala, o senzatie de marti dimineata la prima ora, cand era frig afara si inca putin intuneric si nu ma gandeam decat ca vreau sa treaca cele 2 ore de mate si sa ma duc acasa, in patutul meu cald.

Ma uitam ieri ca pana si in Mega Image e plin de rechizite si caiete dictando si toate nebuniile pe care mi le cumparau si mie ai mei cand eram eleva. Si era ceva cu mirosul de caiet nou, in primele zile de scoala…

Jeez, am imbatranit acum, tre sa ma inscriu la master si muncesc si…. m-am facut mare, gen :))

Dar tot mi-am luat ieri un dictando, in amintirea vremurilor apuse :))

Leave a Reply

