Marea entitate blonda

Acu’ ca am scris de mama si tata pe acest mirific blog in care aberez zi de zi, nu puteam sa o omit pe cea care mi-a traumatizat copilaria: sor’mea.

Marea entitate blonda este, dupa cum v-ati prins, ea. Now don’t get me wrong, e blonda vopsita, nu ne luam de blonde in sensul “ala (this time, at least).

Am multe amintiri legate de Elena (in inconstient, ca sunt dureroase si le-am renegat :))) si ar fi multe de zis despre ea dar ma tem ca daca as zice tot o sa ma omoare prin somn 😀

Kidding (la genul ca nu vorbesc serios in totalitate…)

Well…. sor’mii ii spuneam Eia si mai apoi Ena cand eram mica, pentru ca nu puteam sa ii pronunt numele.

Si surprinzator o iubeam mult (atunci, ofcourse, ca eram mica si naiva) si vroiam sa ma joc cu ea mereu doar ca era cam trista si linistita de felul ei, drept pentru care am simtit ca trebuia sa ii fac viata un chin. In rarele momente cand se juca cu mine, o facea doar pentru ca ii ofeream un targ cinstit – ciocolata mea de casa :)) 😉

Vroiam acum sa scriu altceva, doar ca mi-am amintit cum invatam amandoua cand eram mici sa dansam rap in fata tv-ului =)) Embarrassing, i know :)) 
Sis, acu’ tre sa o zic si pe asta: m-ai dat cu capul de calorifer cand eram mica de era sa mor – murderer… there, acu stie o tara intreaga 😉

Radem si glumim (in incinta, desigur) dar sunt multe lucruri pe care le apreciez la ea. E echilibrata si buna, desi se rusineaza sa o arate. Si din cauza ei am inceput in copilarie sa citesc atat de mult. Cand eram mica am avut clipe in care vroiam sa seman cu ea (jesus, thank god that it didn’t happen). 

In copilarie am impartit multi ani patul cu ea si ma seca cand imi invada jumatatea de pat sau cand ma prostea sa isi incalzeasca picioarele ei reci de soparlica de ale mele, care erau calde.

Sau cand ma santaja emotional sa fac diverse lucruri pentru ea sau cand nu vroia sa ma lase sa port hainele ei (chestie care se intampla si azi, doar ca acu e schimb la schimb pe hainele mele, numa’ ca n-ar recunoaste nici daca as bate-o cu un bici cu capat de plumb la talpi).

Elena… oh, Elena, ca sa zic asa, tu care ai palma aia a ta a dracu’ de ososoasa si de ascutita, tu care ma parai mamei pentru orice prostie pe care o faceam uitandu-te gales cu ochii aia ai tai de nevinovata, tu care mi-ai dat primul pall mall mentol si prima bere in Subway, sister style, asa…

Tu care mi-ai dat bani when somebody popped my cherry si mi-ai zis “Tine minte ca in ziua in care <pac-pac> sor’ta ti-a dat bani” – na, nu prea stii tu sa iti manifesti sentimentele pe caile traditionale…

Tu care mi-ai traumatizat copilaria dupa ce ti-am inghitit rotita de la masinuta aia rosie si mi-ai interzis sa ma mai joc cu ea, dupa ce ai recuperat rotita, desigur :))

Tu care incercai sa ma convingi cand eram mica ca sunt adoptata de la tigani. Tu care ti-ai dorit un frate mai mare but you got stuck with me. Adevarul e ca te-as fi dat si io la schimb, fie si pentru un puradel tuciuriu, dar nu m-a lasat mama. Pe principiul “you break it, you buy it”.

Elena care le-a spus tuturor amicilor ei baieti “te atingi de sor’mea, te castrez”. Cei care citesc asta, sunt in categoria Elena’s friends si nu au auzit asta sa ridice o mana sus, sa va numar ca si supravietuitori =)) :))

Din fericire pentru noi, nu prea semanam. Ii avem in comun pe mama si pe tata, by default :)) Aaaa, si faptul ca bem si ne plac animalele, printre altele 😀

Mica hipioata din liceu cu blugii rosi si ie larga. (As putea sa zic national porecla ta din gimnaziu, dar ma simt generoasa azi si nu o zic 😉 )

Ba H., tot incerc sa ma gandesc sa scriu lucruri preety despre tine dar aparent am deschis supapa cu amintiri traumatizante :)) Just kidding.

Ideea e ca marea entitate blonda e un om misto (in felul ei abstract) si tin mult la ea ca e desteapta si loiala, dincolo de gura ei spurcata si acra.  Si citeste carti bune si asculta muzica faina si stie ca si mine filosofie si psihologie si are nasul rosu cand bea. Si as face moarte de om pentru ea, asa ca totul pana la blonda, aviz amatorilor 😉

Hurjui, mi-ai traumatizat copilaria si adolescenta si probabil ca o sa ma traumatizezi pana la adanci batraneti da’ promit solemn ca o sa continui sa te poluez fonic si sa te chinui until death do us part 😀

Asa deci, ma faci diseara o bere? 😉 ;))

2 Responses so far »

  1. 1

    nasuc said,

    Pi puncti:
    1. Nu dau bere ca nu am bani la mine (in afara de tine mai am un animal de care tre sa am grija si ala e simpatic si face “miau”). Asa ca berea o dai tu si raman datoare
    2. Multzam pt amintirile din copilarie cu traumele pe care cica eu ti le-am provocat (n-are sens sa deschidem subiectu’ aici despre cat de generos mi-ai invadat 22 de ani din viata, ca plange lumea)
    3. Multzam frumos, in compensatie, pt complimente pe care stiu ca nu le-ai zice live nici daca as spune tuturor care era porecla ta in scoala.
    4. Multzam pt “nas rosu”, “mare entitate blonda si loiala”. Daca imi dai o butelcuta de whiskey imi poti spune Beethoven St Bernard
    p.s Mai dau 100.000 cand you pop the cherry of a guy :))))))

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    Pi puncti:

    1. Mitzi nu te place, cred ca si eu te plac mai mult ca ea, desi e greu de crezut.
    2. Save the drama for your mamma.
    3. Porecla mea macar era cute, sis.
    4. Nu, nu pot, ca I dig dogs, deci nu pot face comparatia ;))

    p.s Nici pentru 100.000 de euro i wouldn’t pop the cherry of a guy.


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

