“Fanii ma iubeste”

Pentru ca “fanii ma iubeste”, iata again cateva dintre cautarile freaky dupa care aceste monumente ale culturii autohtone ajung pe blogul meu:

  • cucurucu bun si dulce – ah, da, nostalgii postcomuniste…
  • ma frec de barbati in metrou – probabil ca si ei de tine, na.
  • cand este un om nebun? – cand intrebi si mai si dai un google pe tema asta
  • urmareste soarele – cred ca iti doresti rau sa fii o floarea soarelui
  • “ma freca un penis pe fund in autobuz” – sesizez un oarecare ton de nostalgie? ;))
  • youtube poze cu flori – hello my old friend, chiar ma intrebam ce se mai intamplase cu tine :))
  • little mermaid whore – asta imi suna a un mic chinez, genul care vorbeste fara predicat in propozitie 
  • se freca de fundul meu in autobuz – ai simtit nevoia sa il cauti pe google? spera sa aiba un site unde descrie senzatiile si fetele de care s-a frecat? :)) Nostalgic, aren’t we? ;))
  • mai avem nevoie si de marijuana – mda, gura pacatosului adevar graieste…
  • femei blonde – oh, da, femeile blonde… =))
  • nikita femeia cu suflet de barbat – eu cred ca e mai degraba nikita barbatul cu suflet de barbat si aspect de barbat, da’ in fine 
  • te uiti ca curca in lemne – te uiti si tu ca curca in ce poti. Fiecare dupa posibilitati…
  • sex cu iubitul meu – cautai o critica, un review, ceva?😀
  • capul play boy – la capo di tutti capi…La Mafia
  • masaj erotic pe tube 8.com – mda…
  • juburi acasa – what the fuck is a jub? job/hub? wtf??
  • cum se scrie h mare de mana? – de mana si mare, cum altfel? :))
  • neveste curve – cititorul meu fidel, ai fost langa mine inca de la inceputuri :))
Search-urile vechi nu le-am mai mentionat ca se repetau. Ce pot sa zic, thanks to all my fans, my producer, God and my mother who loves me! 

Leave a Reply

