Mi-as face blogul anonim

ca sa pot scrie tot ce vreau de fapt sa zic

pentru ca posturile mele sa nu mai necesite un cod de intelegere din partea oamenilor

pentru ca toti cei carora ma adresez printre randuri sa priceapa the fuckin’ message

ca sa nu mai transpun toate gandurile mele in franturi cenzurate, ca uneori nu e bine sa pricepeti ce e dincolo

ca sa nu mai fie nevoie sa imi pun 100 de baiere si suruburi la suflet ca sa il tina bine acolo unde e, dar nu acolo unde trebuie sa fie

pentru ca uneori ceea ce scriu sa nu mai fie un cod morse cu semnalele inversate

pentru ca abia atunci as putea sa va vorbesc cu adevarat

pentru ca o admir pe “ea-cea care se stie” ca are curajul sa fie sincera, fie si ascunzandu-se in vazul lumii

ca sa nu ma mai ascund in public

ca sa nu mai port cuvintele ca pe o povara

ca sa nu mai distrag atentia de la ceea ce e important de fapt spunand cacaturi

pentru ca atunci sigur nu ai mai citi aberatiile mele gandindu-te ca sunt nebuna

pentru ca uneori sunt lasa si mi-e frica sa las cuvintele sa iasa

pentru ca “ea-cea care se stie” a reusit sa ma atinga azi desi nu m-a mai atins ceva de mult

ca sa pot sa-mi bag p**a (pardon my french) in toate cacaturile care mi se pretind si in toate tacerile alea pline de sens pe care trebuie sa le pastrez

pentru ca uneori ma satur sa ma mai ascund si vreau sa zic “piua” si sa ma predau

pentru ca atunci lucrurile n-ar mai fi atat de complicate si de ciudate si (ai) sti tot ce e de stiut

pentru ca atunci cand porti prea multa vreme o masca ajungi sa nu mai poti sa o scoti.

 

Thanks. 

Nneka – The uncomfortable truth

3 Responses so far »

  1. 1

    nasuc said,

    Biutiful, sis. 🙂

    p.s. poti sa zici “pula” pe blog, that’s the whole meaning of that.

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    Pula. there.

  3. 3

    Ioana Hurjui said,

    😀


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

