De cacat, din viata…with love

Girls evening out tonight. Monica spunea la un moment dat ca in Romania cu trenul oriunde te-ai duce faci mult, ca si timp, pana la destinatie. Si mi-am adus aminte de o patanie urata cu trenul de acum 2 ani. Apoi ma gandeam la cate am patimit cu mijloacele de transport in aceasta viata. Iata topul:

1. Acum 5 ani am facut un accident urat de masina. Am crezut ca o sa mor si ca nimic nu ma mai poate salva in clipa aia. Singurul lucru care m-a salvat a fost reflexul bun al tipului care era la volan. We almost died then…

2. Acum 3 ani, a fost o greva la metrorex asa ca a trebuit sa ma duc cu autobuzul din tineretului pana in romana, la facultate. Ofcourse ca autobuzul era extrem de full. Din acest motiv si pentru ca nu puteam sa intorc nici macar capul, daramite sa misc o mana sau ceva, un nesimtit a stat cu mana pe fundul meu doua statii, ignorand injuraturile mele, de unde naiba sa mai pot sa il si pocnesc cand eram ca o sardina…

3. Acum doua veri am plecat cu Cristi la mare. Am nimerit weekendul cu fatboy slim si un tren la 1 noaptea care a fost cu vreo 1000 de oameni mai plin decat putea duce. Am urcat pe tren ridicata pe geam de Cristi si de inca un tip, m-am lovit ca naiba la picioarr si la spate si am stat 8 ore in picioare uitandu-ma la un cuplu de rromi (ca n-am voie sa zic tigani) care se tolanisera la picioarele mele. Nu, inca n-am uitat scena in care el, din dragoste probabil, i-a stors ei un mare cos de pe spate…

Mai lipsesc un accident cu motorul, o prabusire de avion si o scufundare a unei barci si it’s ok :)) le am pe toate dup-aia.

Leave a Reply

