“Whoring around”

Publicitatea e un bordel universal. Iar noi, cei care o sprijinim/finantam/promovam cele mai mari curve industriale. Ca si in prostitutie, banii vin odata cu nivelul de instruire, odata cu calitatile si cu experienta. Daca satisfaci bine clientul, primesti bani frumosi, daca nu, pestele ia tot.

Ipoteza 1: primesti bani ca sa faci clientul fericit

Ipotza 2: daca “prestezi” cu talent, primesti bonusuri pe masura

Ipoteza 3: cand cineva ti-o trage in fund (pardon the french) tre sa taci si sa te prefaci ca iti place. Prima data doare, apoi te obinuiesti

Ipoteza 4: muia de la client (pardon the french again) e lectie de viata

Ipoteza 5: clientii vor prestari deosebite pe bani putini

Ipoteza 6: banu’ gros vine odata cu reputatia

Ipoteza 7: they all want a “happy ending”

Ipoteza 8: pentru serviciile in plus/ deosebite se cer bani mai multi

Ipoteza 9: uneori apare si o “a 3-a parte”

Ipoteza 10: sefu intotdeauna verifica marfa inainte de a ajunge la client.

 

Well then, little boys and girls, da, publicitatea e un bordel universal. 

Analogie  pe departamente:

Client service: tine legatura dintre tine si client

Creatie: propune lucruri noi care ar putea sa satisfaca clientul

HR: racoleaza doar ce e ma bun pentru client

Media: location, location, location…

BTL: uneori se cere si un eveniment deosebit… na, ce vrea clientul…

Q.E.D.

“Cand prostia constituie o explicatie suficienta, nu e nevoie sa recurgi la alta.”     Murphy

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: