Monday freaks

Zi infecta. Luni. Mi-a fost somn juma de zi si cealalta juma de zi nu mi-am dezlipit ochii din monitorul laptop-ului.

Tocurile sunt o idee infecta atunci cand ai o mega lene in tine.

Tiganul care a strigat dupa mine “pisi, te-as fute” si handicapatul (fizic vorbind, for real) care m-a intrebat daca nu vreau sa fiu pasarica lui nu mi-au facut ziua mai buna.

Astazi m-am uitat pe niste poze mai vechi si m-a lua nostalgia. I’ve changed si nush daca in bine  sau in rau.

De cateva zile anumite persoane au reusit sa “reinvie” caracterul meu vechi (de berbeaca incapatanata, infipta si “pusa pe scandal” cum ar fi zis cineva) si presimt ca o sa mai fie o vreme asa.

Mi-e lene. Sunt sictirita si a dracului zilele astea, nush de ce. Sunt ingretosata de caracterele infecte ale oamenilor, de lasitatea “induiosatoare” de care reusesc uneori sa dea dovada, de ipocrizia in floare din minunatul domeniu in care “activez” (comunistic vorbind).

Nu, nu doresc lamaie sau helas sau alte remedii naturiste impotriva scarbei si a greturilor. Aviz amatorilor!

Leave a Reply

