As simple as simple can be…

Era atat de usor…uitandu-ma in urma mea imi dau seama cat mi-a placut sa complic lucrurile…of, berbecul din mine nu pare sa se lase, piticul de pe creier se ingrasa in fiecare zi tot mai mult si imi distruge creierii urland “nu vreau!”.

Uneori stii ca oamenii din jurul tau au dreptate, dar tu nu vezi decat zidul din fata de care abia astepti sa te izbesti; coarnele mele s-au tocit de atatea lovituri, cucuiele s-au vindecat in timp, insa impulsul nebunesc de a darama zidul nu a disparut nici macar o clipa. Si dincolo de zid nu stii niciodata ce va fi, poti doar sa crezi ca dincolo de el e ce ai sperat, ce ti-ai imaginat.

Deci daca il daram, imi spui ce o sa gasesc?…

Leave a Reply

