Care e dilema care cauzeaza problema?…

De cateva zile sunt intr-o dilema: cum ies din dilemele pe care le am in ultima vreme?

Cum stiu care decizie e mai buna? Daca ma intorc la ce-a fost, i loose the real me… daca ma duc inainte s-ar putea sa ma schimb mai mult decat mi-am dorit. Sunt atatea placeri de moment si mi-e din ce in ce mai greu sa mi le refuz. E ciudat cand un strain te descrie in doua cuvinte mai bine decat daca ai fi facut-o tocmai tu…

Uneori ma intorc in gand la toate din trecut si nu ma mai recunosc acolo cum nu ma mai recunosc nici aici. Resping tot ce mi se poate lipi de suflet pentru ca am invatat ca doar asa bagajul emotional se imputineaza, devine mai usor de carat.

Lumea devine din ce in ce mai usor de privit de undeva de deasupra.

Momentan ma simt ca intr-o rascruce, drumul se bifurca in fata mea…Pe unde o iau?…

3 Responses so far »

  1. 1

    an0nymus said,

    Welcome to cursed stagnation, my beloved Hell mate. Partea buna… bine nu ‘buna’, dar poate nu atat de rea, in toata treaba asta e ca macar stii cine e the real you. Good judgment comes from experience; experience comes from bad judgment. Din proprie experienta, going back is bad… Well it was for me… Nu trebuie neaparat sa o iei pe undeva; carve your own way!😉 Oh and take care, eh?

  2. 2

    an0nymus said,

    Edit : Partea era foarte buna, dar neuronul mi-a jucat feste. Things sounded better in my head😛

  3. 3

    octav said,

    cumpără-ţi “Dilema Veche”.🙂

    sau încearcă să calculezi foarte foarte mult înainte de încercuirea oricărei variante.


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

