Leapsa again

Am primit si eu de la cineva o noua leapsa. 8 ganduri care imi trec prin cap acum:

  • ma intreb de la ce am senzatia de fluturi din stomac…o fi de la cola si de la energizant?
  • n-am nici un chef de examenul de azi, dar sper sa fie ok
  • vreau  pe patura sus, la munte…
  • oare o sa reusesc sa vand ideea aia de proiect cuiva?
  • ciupercutele alea cu cascaval pe care le-am mancat mi-au amintit de tine
  • oja roz sau french?
  • cred ca am identificat sursa roiului de fluturi…
  • pall mall light e mai bun decat kent 8, asta are un gust prea dulce, nush de ce

Dau si io leapsa mai departe Roxanei, Rinei, Alexandrei, lui Jack, Marius, Anei si celei care se stie in secret 🙂

Leave a Reply

