Don Juan de Metrorex

Din categoria “d-ale metroului si d-ale taranilor”.

Acum doua seri ma intorceam acasa de la birou. Ma urc in metrou la victoriei, obosita, vai de capul meu, cu castile in ureche. Ma asezasem si eu ca omul langa usa, in coltisor, sperand ca nu o sa ma impinga sau alte alea nimeni.

Dupa vreo doua minute vad un tip care se tinea cu mainile de bara de sus si se tot legana incoace si incolo, monkey style. Se uita insistent, mai facea o schema gen :”fai fetelor, vedeti ca mi se umfla brandul, da?”, se mai uita sa vada ce gagica mai e prin metrou, cine il mai admira in toata splendoarea lui. ( pe scurt, 1,70, super bronzat, cu suvite, cu mainile mai groase decat picioarele si un tricou roz)

La un moment dat, pe undeva pe la universitate a urcat in metrou o tipa, frumusica foc, ce-i drept. S-a tot uitat “vedeta” noastra la ea, mai si-a umflat un brand, mai si-a scos putin lantul de bicicleta la vedere, si-a mai ridicat putin tricoul sa se vada ca merge si el la solar. Tipa nimic, nici macar nu i-a aruncat o privire, fie aia si in scarba. Tipul s-a dat putin cate putin mai aproape de ea, pana a ajuns sa-i sufle in fata. Atunci gagica a ridicat ochii destul de deranjata, ca orice om normal caruia ii sufla cineva fix in fata.

Mi-am scos si eu castile din ureche, curioasa de ce se va intampla. Prevedeam ceva mega caterinca.

El: (uitandu-se foarte sarmant si tamp, mestecand ciunga “la smecherie”) – Scuza-ma, n-am putut sa nu observ ca te tot uiti la mine 

Ea: (uitandu-se foarte sictirita) – Da-i drumul, papusel, gradina zoologica e mai incolo

:)) Am ras de m-am prapadit. Si not in a quiet way. Efectiv, n-am putut sa ma abtin. Si eram si langa ei. 

Tipul s-a facut rosu la fata, s-a facut ca nu a auzit-o nici pe ea spunand ce a spus, nici pe mine razand ca nebuna si s-a intors incercand sa se prefaca cum ca nimic nu s-ar fi intamplat. :))

S-a intors la prietenii lui care au inceput si aia sa rada de el. Deja monkey boy era cu faze “Hai coaie (ca fara apelativul asta nu se poate), lasa-ma, stiu ca ma vrea, dar e frustrata”

:)) Runda nr. 2 de ras la mine. He saw me, i continued laughing, s-a mai facut odata rosu la fata. :)) 

Pe cuvantul meu ca nu stiu cum de astfel de specimene inca mai vietuiesc pe planeta asta si n-au disparut odata cu evolutia celulara prin care s-a ajuns la om. Darwin n-a prevazut din cate se pare ca la unele vietuitoare evolutia s-a manifestat in sens invers.

Nu stiu, credeam si eu ca moda asta a mega metrosexualilor excesiv de bronzati si epilati si cosmetizati si toate alea va disparea, nu va persista atat.

Si ok, ca oamenii vor sa arate asa, e treaba lor, dar frate, daca stii ca nu te ajuta decat fata (si aia rar) mai bine taci si tu glorios. Smile, wave and look preety.

Jur ca pe baza experientelor din metrou s-a putea scrie o noua fila din cultura folclorica…

 

4 Responses so far »

  1. 1

    nasuc said,

    nu mai esti o trista :)))))))

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    auzi ma? crawl back to your dorky room and die! :))

  3. 3

    nasuc said,

    gelous? 😛

  4. 4

    Ioana Hurjui said,

    da, sunt geloasa rau ca eu nu mai sunt o trista dar tu da :))


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

