Angel discount

Viata e cea mai haotica stare de spirit din toate cate sunt. Si nu merge intotdeauna asa cum vrem sau cand vrem.

Zi de zi ne refugiem in munca, iar in weekend ne refugiem in zbuciumul orasului, in cluburi, in alcool, in distractii de moment. In stari euforice ale muzicii. Suntem straini in lumea de afara si inca si mai straini in lumea noastra.

Eu zic ca avem nevoie de ingeri. Sa mergem sa ne cumparam sau sa inchiriem un inger pe care sa-l legam prin lanturi nevazute de noi. Sa ne poarte toate poverile pe umerii lui obositi. Sa ne imprumute o aripa cand nu mai putem zbura cu singura pe care o avem.

Eu vreau un inger, unul care sa imi imprumute aripile lui in fiecare zi si noaptea i le voi lasa pe perna inainte sa adorm.

In vara imi voi face un tatuaj. Doua aripi micute pe care le voi ruga in fiecare zi sa creasca pana nu voi mai avea nevoie de un inger. Sau poate un inger intreg, asa il voi avea mereu acolo, nedespartit de mine, iar aripile lui imi vor apartine in fiecare zi.

Cine stie un magazin de ingeri?…

 

4 Responses so far »

  1. 1

    Un inginer said,

    Imagineaza-ti ca in loc de ‘ingeri’, eu am citit ‘ingineri’ in primele 2-3 enunturi… Acu ma pregateam sa ma iau de viata ta! :p

  2. 2

    Ioana Hurjui said,

    :)) Ce nebun esti…o ardeam poetic si eu acuma cu inginerii pe blog =))

  3. 3

    Un inginer said,

    Ehh, stii tu cum imi place mie sa distrug chestii de astea poetice cu niste aberatii de genu asta… Si n-am inteles, cum adica, inginerii nu pot fi poetici sau cum? Oh who am I kiddin’ ?! It sounded better in my head… Cred ca avea dreptate profa care mi-a zis azi ca “nu toti sunt Fat-Frumos. Unii sunt ingineri.” :))

  4. 4

    Alex said,

    Me is angel ;))….dar nu o sa-ti iau nici o povara pe umerii mei:)) i’ll just make u smile;)


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

