Time is on my side?…

Sau despre cum e sa fii tanar si sa nu ai timp.

Imi amintesc de anul I de facultate cand nu lucram, ma duceam pe la facultate, ieseam mereu pe la cico/ bere sau o ardeam aiurea. Si ajunsesem sa ma plictisesc de atata timp liber, de taiat frunza la caini. Asa ca am inceput sa vanez juburi sa ma angajez. Intr-un final m-am angajat pe un job part time care mi-a f*tut moralul, iar apoi m-am angajat unde lucrez acum. Problema e ca acum abia mai am timp de orice. Tanjesc sa ies mai mult, sa stau s-o mai frec si io aiurea, sa mai fac chestii si pentru mine.

Pe de alta parte, stiu foarte bine ca dupa o saptamana in stilul de mai sus m-as plictisi de moarte. Da, acum apreciez mult mai mult timpul liber, ma bucur mai mult de orice clipa de distractie sau de ieserile cu prietenii.Totusi ma gandesc ca timpul e atat de pretios si eu mi-as dori sa fac atat de multe pe langa ce fac deja: sa fac un curs de criminalistica, sa ma apuc sa scriu cartea promisa cuiva drag, sa calatoresc o vara intreaga prin lume, sa fac dans, teatru…Atat de multe vise si atat de putin timp.

Cum stii mereu daca prioritatile sunt in ordinea cea buna? Cum reusim sa ne impartim in toate directiile pentru a face tot ceea ce ne dorim? Uneori ajungi sa ii neglijezi pe cei dragi, pe tine chiar. Iar lucrurile facute cu jumatati de masura nu ies intotdeauna (aproape niciodata) bine.

Lesson learned: timpul e atat de pretios. Enjoy every second of it si intotdeauna fa-ti timp pentru ce iti doresti. 

Leave a Reply

